marca 01, 2018

Luty - czytelnicze podsumowanie

W lutym przeczytałam całkiem sporo. Zawdzięczam to głównie zdaniu sesji wcześniej, dzięki czemu prawie cały luty miałam wolny! Polecam uczyć się na zerówki. :D 
Jestem bardzo zadowolona z mojego czytelniczego wyniku, a szczególnie z tego, że aż cztery książki przeczytałam po angielsku. 
Kiedy korzystam z czytnika znacznie szybciej pochłaniam książki - też tak macie?



1. Mroczny kochanek J. R. Ward
2. Prawo do życia Denis Szabałow
3. Nieodnaleziona Remigiusz Mróz
4. Front Burzowy Jim Butcher
5. Złapać Milionera Max Monroe
6. Zakochać się na zabój Max Monroe
7. Tapping Her Max Monroe
8. Banking Her Max Monroe
9. Scoring the Billionaire Max Monroe
10. Scoring Her Max Monroe
11. Sztylet Rodowy Aleksandra Ruda
12. Syrenka Camilla Lackberg
13. Niepokorna Madeline Sheehan
14. Pełnia księżyca Jim Butcher
15. Niepiękna Madeline Sheehan
16. Nowa Fantastyka nr 3/2018
17. Gianca Jacek Łukwaski

W sumie wyszło 15 książek, jedno osobne opowiadanie i magazyn pełen opowiadań! Wow.

Najlepsza książka: Front Burzowy, Pełnia księżyca, 
Najgorsza książka: Mroczny kochanek, Niepokorna, 



Postanowiłam na początku roku, że znacznie ograniczę wydatki na książki i na razie się dzielnie trzymam.
W tym miesiącu kupiłam jedną książkę - Hyperion Dana Simonsa, bo milion osób mi polecało.



No dobra, kupiłam też w przedsprzedaży Pieśń i Krzyk Jacka Łukawskiego, ale jeszcze nie przyszła, a będzie z autografem!  ;) 



Jednak wydaje mi się, że w marcu nieco więcej kupię, bo już upatrzyłam sobie kilka interesujących premier. ;)




Brak komentarzy: