marca 10, 2018

Zakochać się na zabój - Max Monroe


Zakochać się na zabój miało być kolejną wciągającą i niezobowiązującą książką z serii Bad Boys Billionaires. Czy taka była? Poprzednia część bardzo mi się podobała. Miała dobry pomysł i to coś co odróżniało ją od innych romansów i erotyków jakich wiele. Niestety ta część jest bardzo przewidywalna i raczej niczym się nie wyróżnia oprócz zwariowanych bohaterów. Jak na mój gust za bardzo zwariowanych.

Tatcher jest przyjacielem Klinea i zawsze odgrywał w towarzystwie rolę śmieszka. Rozweselał innych i wkręcał ludzi. Aż tu nagle trafił swój na swego, ponieważ ukochana Klinea z poprzedniej części - Georgia, również ma przyjaciółkę. Cassie jest po prostu popierdzielona. I to ostro. Odpowiada na dowcipy Tatchera i również zaczyna rzucać mu wyzwania. Największe z nich było udawanie, że wprowadza się do Tatcha na stałe. I tak grają sobie w tę grę, aż dochodzą do wniosku, że zaczynają czuć do siebie coś prawdziwego.

Mówi się, że przeciwieństwa się przyciągają. W tym przypadku oboje są równo pokręceni i bardzo do siebie podobni. W porównaniu do części pierwszej, w tej było sporo scen seksu. Fajnie napisanych, ale chyba trochę za dużo. W ogóle bardzo dużo się działo i paradoksalnie strasznie mi się ta książka ciągnęła. Przygoda za przygodą, dziki wyskok za wyskokiem i tak przez cały czas bez końca.

Mogę za to powiedzieć, że bardzo polubiłam wszystkich bohaterów tej serii. Fajnie, że jest pewna stała ekipa o której czytamy i do której na razie raczej nie dochodzą nowe osoby. O bohaterach z poprzedniej książki dowiadujemy się sporo nowego i są oni ciągle z nami obecni. Nie jesteśmy zamknięci tylko w duecie Cassie - Tatch.

A teraz trochę mojego narzekania:
Zauważyłam, że czasami bohaterowie wspominali jakieś wydarzenia z przeszłości, których w ogóle nie kojarzyłam z części pierwszej i wiecie co? Pomiędzy częścią pierwszą a tą jest jeszcze jedna! Jej tytuł to Tapping Her i niestety nie jest wydana w Polsce. Goodreads wskazuje, że należy ją przeczytać przed tą. I ma rację. Ostatecznie zapoznałam się z nią w oryginale i rozjaśniła mi parę spraw, np. wielkie poszukiwania kota Waltera i to jak zaczęła się znajomość Tatchera i Cassie, co umówmy się, jednak istotne jest. Ostatnio zdarzyło mi się kilka razy naciąć na książkę, której poprzednich części nie wydano w Polsce i zaczęłam szczegółowo prześwietlać każdy tytuł i serię. Wyobraźcie sobie, że jeśli wydawnictwo nie wyda kolejnej części, która nosi numer 2,5 i tytuł Banking Her, tylko wyda część trzecią ominie Was ślub jednej z par! Przecież to ważne wydarzenie.  Jeśli chcecie w pełni zrozumieć bohaterów i poznać ich losy, to zachęcam zrobić to co ja, czyli przeczytać wszystko we właściwej kolejności w oryginale, oczywiście jeśli jeśli jesteście w stanie swobodnie po angielsku czytać. Dodam, że nie są trudne do zrozumienia i napisane raczej prostym językiem. 
Właściwa kolejność czytania: 
1. Złapać Millionera
1,5. Tapping Her
2. Zakochać się na zabój
2,5. Banking Her
3. Scoring the Billionaire
3,5. Scoring Her

Szczegóły:
Tytuł: Zakochać się na zabój
Tytuł oryginalny: Banking the Billionaire
Tom: 2
Seria: Bad Boy Billionaires
Autor: Max Monroe
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 400

Brak komentarzy: