kwietnia 08, 2023

Czytelnicze podsumowanie - Styczeń, Luty, Marzec 2023

Początek roku miałam bardzo zwariowany. Szczególnie jeśli chodzi o zamieszanie ze studiami i większość weekendów kompletnie zawalonych robotą. ALE, im więcej mam na głowie tym lepiej umiem zagospodarować sobie czas i wykorzystać każdą wolną chwilę, co zaowocowało całkiem niezłym czytelniczym wynikiem. Nie ukrywam, że często ratowały mnie audiobooki. Co więcej, sięgałam po bardzo zróżnicowane gatunki. Wiadomo, królowała fantastyka, ale trafił się i horror, romans, a nawet autobiografia. Mam nadzieję, że wiosna będzie również tak książkowo różnorodna. 

Styczeń:

1. "Nieustanna ucieczka" A. C. Cobble - książka 3/5

2. "Porzucone królestwo" Feliks W. Kres - książka 5/5

3. "Układ z Cameronem" J. T. Geissinger - ebook 2/5

4. "Mężczyzna imieniem Ove" Fredrik Backman - audiobook 5/5

5. "Demon" Paulina Hendel - ebook 5/5

6. "Moja kuzynka Rachela" Daphne du Maurier - książka 3/5

7. "Wrogie terytorium" A. C. Cobble - książka 3/5


Luty:

1. "Żeglarze i Jeźdźcy" Feliks W. Kres - książka 5/5

2. "Echo przyszłych wypadków" James Islington - książka 5/5

3. "Zapomniany ogród" Kate Morton - książka 4/5

4. "Tygiel Dusz" Mitchell Hogan - książka 5/5

5. "Nowy Jork. Od Mannahatty do Ground Zero" Magdalena Rittenhouse - książka 4/5

6. "Noc między Tam i Tu" Marta Krajewska - ebook 4/5

7. "Korea Północna. Dziennik podróży" Michael Palin - ebook 4/5

8. "Taniec gór żywych" Adrianna Filimonowicz - audiobook 3/5


Marzec:

1. "Biblioteka o północy" Matt Haig - audiobook 5/5

2. "Córki Klanu Jeleni" Danielle Daniel - audiobook 4/5

3. "Tarcza Szerni" Feliks W. Kres - książka 4/5

4. "Dom na Wyrębach" Stefan Darda - audiobook 5/5

5. "Wyspa trzech ojczyzn. Reportaż z podzielonego Cypru" Thomas Orchowski - ebook 4/5

6. "Pusty horyzont" A. C. Cobble - książka 2/5

7. "Cieszę się, że moja mama umarła" Jennette McCurdy - audiobook 5/5

  

Teraz czytam:

Właśnie jestem w trakcie pochłaniania powyższych książek. Naturę Śródziemia "męczę" już miesiąc, oczywiście jest to cudna lektura dla fanów Tolkiena, ale nie czyta się jej łatwo. Z Bielmem też stanęłam i nie mogę coś ruszyć do przodu, a jest całkiem interesująco. Zaczęłam też czytać ostatni hit czyli Babel. Jestem właśnie w połowie i zaczyna się rozkręcać, jednak tempo prowadzenia historii nie jest szczególnie szybkie. Ponieważ strasznie dawno nie czytałam niczego po angielski, to wyczaiłam książkę The Witch Collector, jak na razie jestem na początku, ale zapowiada się luźna książka fantasy w stylu dworów Maas.

Czytelnicze plany:

Czytelnicze plany wyglądają jak powyżej. Koniecznie nowy Galbraith i muszę w końcu nadrobić Aglę. Plus dwie książki, które czekają na półce i nie mogą się doczekać na kolej. Fajnie by było w końcu zapoznać się z Wielkim Przedwiecznym. 

Brak komentarzy: