lutego 08, 2015

Liebster Award

"Jest to nagroda, przyznawana za "Dobrze wykonaną robotę" Jest dedykowana Blogerom o mniejszej publiczności, w celu rozpowszechnienia ich twórczości. Gdy odbierasz nagrodę, odpowiadasz na 11 pytań, po czym zadajesz tak samo, 11 pytań i podajesz 11 nominowanych przez ciebie osób. Odpowiedzi na pytania i nominowane osoby podajesz na swoim blogu."

Dziękuję za nominację MiKyo Mei AleX

Odpowiedzi na zadane mi pytania:

1. Ulubiony kolor?
 - zielony
2. Masz jakieś zwierzątko? Jak tak, to jak się wabi?
 - koszatniczka - wabi się Tosia i parę glonojadów
3. Oglądasz jakiś serial?
 - obecnie nie, kiedyś namiętnie dr. Housa
4. Jaki jest twój ulubiony film?
 - Władca Pierścieni Powrót Króla
5. Jaką tematykę blogów/książek/filmów lubisz najbardziej?
 - chyba te związane z szeroko pojętą literaturą, szczególnie fantasy
6. Ile blogów już miałaś/łeś?
-0 ;)
7. Jak często sprawdzasz, czy ktoś dodał komentarze?
- prawie nigdy
8. Lubisz jeść w fastfood'ach?
- nie, ale czasami zmusza mnie do tego... sytuacja ;)
9. Uprawiasz jakiś sport? Jak tak, to jaki?
- biegam
10. Jaki styl ubierania się lubisz?
- swobodny, nie mam określonego, ubieram to co mi się podoba
11. Czego nienawidzisz?
- pająków 

Dziękuję za nominację, mój blog dopiero zaczyna działalność, więc skończę na odpowiedziach na pytania i nikogo nie nominuję. :))



Brak komentarzy: