czerwca 01, 2018

Podsumowanie MAJA

Maj miałam bardzo intensywny. Zamieszanie z magisterką, wyprawa do Rumunii i masa innych obowiązków. Ale czytelniczo było bardzo dobrze. Przeczytałam aż 8 książek plus magazyn!
Czerwiec też będzie zwariowany, zacznę czytać po obronie :D



1. Kraków. Anegdoty, historie i plotki Zbigniew Leśnicki
2. Otchłań Margit Sandemo
3. A Court of Frost and Starlight Sarah J. Maas
4. Testament Remigiusz Mróz
5. Tam, dokąd zmierzamy B. N. Toler
6. Endymion Dan Simmons
7. Bańka Siri Pattersen
8. 451° Fahrenheita Ray Bradbury
9. Nowa Fantastyka nr 6/2018

Najlepsza książka: Endymion oraz Tam, dokąd zmierzamy
Najgorsza książka: A Court of Frost and Starlight



Na początek książki urodzinowe
1. Tekst Dmitry Glukhovsky
Od dawna chciałam ją przeczytać i nareszcie mam!

2. 451° Fahrenheita Ray Bradbury
Ostatni hit za sprawą filmu i nowego wydania. Już jestem po i jest dobra!

Jedna zdobycz
3. Czarnobyl Francesco M. Cataluccio
W taniej książce zawsze znajdę jakiś ciekawy reportaż. Ten zdobyłam za jedyne 10 zł :)

Egzemplarze rezenzenckie
4. Bańka Siri Pettersen 
Książka dla dzieci od Wydawnictwa Rebis, bardzo dobra, recenzja już na blogu

5. Pucked Helena Hunting
Świetny i zabawny romans od Wydawnictwa Szósty Zmysł, recenzja już na blogu

6. Tam, dokąd zmierzamy B. N. Toler
Przepiękna książka od Wydawnictwo NieZwykłe, recenzja już na blogu





Brak komentarzy: