maja 02, 2018

Oszczędny kwiecień - podsumowanie miesiąca

Cześć! W momencie kiedy to czytacie, ja zwiedzam piękną Rumunię, albo zapierdzi*lam z wywieszonym językiem po rumuńskich Karpatach. Mam nadzieję, że będę robić to pierwsze, ale wycieczki geografów są nieprzewidywalne. Wystarczy jeden "super kamień" żeby cały plan się zmienił  :)
Czytelniczo kwiecień wypadł raczej słabo porównując go do poprzednich miesięcy tego roku, ale za to skończyłam pisać magisterkę! Tak więc coś czuję, że maj będzie bardzo zaczytany. 





1. Prawie ostateczna lista najgorszych koszmarów Krystal Sytherland
2. Wybrana Naomi Novik
3. Missoula. Gwałty w amerykańskim miasteczku uniwersyteckim Jon Krakauer
4. Upadek Hyperiona Dan Simmons
5. Caraval. Chłopak, który smakował jak północ Stephanie Garber
6. Pucked Helena Hunting  (przedpremierowa recenzja ukaże się jak wrócę do domu)
7. Polowanie na Czarownice Margit Sandemo
8. Nowa Fantastyka nr 5/2018

Najlepsza książka: Upadek Hyperiona 
Najgorsza książka:  Caraval. Chłopak, który smakował jak północ




Ponieważ w zeszłym miesiącu wydałam majątek, tym razem powstrzymałam się od książkowych zakupów. 
Zrobiłam tylko jeden wyjątek, kupiłam w ciuchlandzie książkę po angielsku 

Song Quest Katherine Roberts - wydałam na nią aż 2 zł i wzięłam ją, bo była w dobrym stanie. Okazuje się, że jest to jakaś fantastyka i pierwsza część serii. Może zabiorę się za nią wkrótce. Za taką cenę, to żal grzech nie wziąć. 

Jednak nie to jest najdziwniejsze, bo ta książka jest z biblioteki z Perth w Szkocji. Ma nawet specjalny kod kreskowy i kartę z datą zwrotu. Ciekawe jak trafiła z biblioteki do podrzędnego polskiego ciuchlandu :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Z to maj jest miesiącem moich urodzin i na pewno się obkupię. Mam w planach kupno jakiejś zarąbistej książki z Barnes&Noble i nowej Maas. <3 
Zobaczymy jak wyjdzie.

A jaki był wasz kwiecień? 



Brak komentarzy: