maja 06, 2018

Pucked - Helena Hunting [PRZEDPREMIEROWO]


W ostatnim czasie na rynku pojawiła się cała masa książek opowiadających o niewinnych z reguły kobietach oraz dominujących seksownych facetach. Pucked jest troszkę inna i odbiega od tego popularnego schematu.

Alex jest hokeistą. Pewnie myślicie, że jest przy tym diabelsko przystojny, dominujący i zaborczy. Ale nie. Tak, ja też byłam początkowo lekko zdziwiona. Alex co prawda jest przystojniakiem, ale tylko z pozoru jest wielkim kobieciarzem z opinią aroganckiego zdobywcy kobiet. We wnętrzu tak naprawdę ma dość łagodne usposobienie, a jeśli chodzi o sprawy łóżkowe, to często się rumieni, czasami krępuje, a przyczyną jego zachowania jest Violet, którą niespodziewanie spotkał i która przewróciła jego życie do góry nogami.

Znajomość Alexa i Violet zaczęła się zupełnie przez przypadek, kiedy Violet pojechała na mecz hokejowy swojego przyrodniego brata. Po meczu spotkała Alexa i tak się jakoś złożyło że wylądowali razem w łóżku. Miała to być jednorazowa przygoda, ale Alex nie dał jej na długo odejść.

Violet była dla mnie strasznie pokręcona. Jest tą gwałtowniejszą stroną w związku i w niektórych kwestiach bardziej dominującą. W wielu sytuacjach jest trochę nieporadna życiowo, ale jest przy tym tak urocza i robi takie śmieszne gafy, że po prostu nie mogłam się powstrzymać od uśmiechania, kiedy tylko czytałam o jej kolejnych akcjach. Jej zachowanie bardzo przypominało mi kultową już Bridget Jones. Mogę na palcach policzyć romanse, w których pojawił się problem depilacji nóg i innych irytujących kobiecych zabiegów upiększających. Jak dla mnie Violet była świetna, ale tą postać można zarówno bardzo pokochać albo znienawidzić, bo rzeczywiście w niektórych przypadkach miałam ochotę tylko i wyłącznie walnąć się z irytacji w czoło.

Jest to naprawdę porywający romans z wieloma scenami miłosnymi, które były mniej lub bardziej niegrzeczne, a przy tym naprawdę dobrze napisane. Jednak dla mnie jedną z największych zalet tej książki jest po prostu humor. Określenia Violet na różne intymne sprawy, części ciała i relacje były dla mnie najzabawniejsze. A z bobrami to taka zabawna sprawa jest…. zresztą same to przeczytajcie. Książka porusza też problem tego co jest dla kogo najważniejsze. Czy jest to uczucie, czy kariera, czy kontrakty reklamowe i to wszystko tak się fajnie skumulowało, że wyszła z tego naprawdę porywająca książka, którą przeczytałam jednym tchem.

Dawno nie czytałam książki o tak sympatycznej parze jak Violet i Alex. Niby mamy tu typowy motyw romansu młodej kobiety ze sportowcem jakich wiele, ale z drugiej strony ten cały romans miał fajną humorystyczną otoczkę, że był dla mnie prawdziwym powiewem świeżości wśród książek opierających się na takim schemacie. Jest to idealna książka dla tych, którym znudziły się sztampowe erotyki czy nudnawe romansidła i poszukują czegoś z humorem, ale jednocześnie pikantnego i z dreszczykiem emocji.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję:
PREMIERA 30 maja 2018


Szczegóły:
Tytuł: Pucked
Tom: 1
Cykl: Pucked
Autor: Helena Hunting
Wydawnictwo: Szósty zmysł

Brak komentarzy: