maja 02, 2016

Book Haul - Kwiecień

W porównaniu do poprzedniego miesiąca moje kwietniowe zakupy są całkiem skromne. Nie poniosło mnie nawet na Światowy Dzień Książki! Tak się prezentują moje nowe nabytki:


 1. Kruchy lód. Dziennikarze na wojnie Anna Wojtacha - spodobał mi się styl pisania Wojtachy, więc skusiłam się na jeszcze jedną jej książkę. Ta jest reportażem o pracy korespondenta wojennego m.in. w Gruzji, Iraku i Afganistanie. Koszt 25 zł znak.com -> [RECENZJA]

2. Pęknięte miasto Biesłan Zbigniew Pawlak, Jerzy A. Wlazło - reportaż o ataku terrorystycznym na szkołę w Biesłanie w Osetii Północnej w Rosji w którym zginęło ponad 300 osób. Po przeczytaniu poprzedniej wymienionej książki zainteresował mnie rejon Kaukazu, więc kupiłam tę książkę (i jest pięknie wydana). Koszt 20 zł na znak.com

3. Jak złapać rosyjskiego szpiega Naveed Jamali - zainspirował mnie tytuł i... niska cena, bo tylko 9,90 na znak.com


4. Kiedy księżyc jest nisko Nadia Hashimi - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego o historii Afganki, która razem z dziećmi ucieka z ogarniętego wojną kraju do Europy - [RECENZJA]

5. Wrota Natsume Soseki - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Psychoskok, literatura japońska


6. Trafny wybór J.K. Rowling - wszyscy tą książkę hejtowali, ale postanowiłam się sama przekonać co z nią jest nie tak, lub czy jest dobra. Wyprzedaże na znak.com za 16 zł

7. Elitarni album o Navy SEALS, ja naprawdę myślałam, że zamówiłam książkę, a okazało się, że to wielki album z wojskowymi. No cóż... ale tylko 12 zł na znak.com

Brak komentarzy: