maja 14, 2016

Uwikłani. Obsesja - Laurelin Paige

Druga część Uwikłanych zapowiadała się wyjątkowo dobrze. Tak jak to reklamowano - Uwikłani to seria lepsza od Greya. Posiadają wspólne elementy, ale Obsesja jest bardziej przemyślana i zdecydowanie bardziej wciągająca.

Po pierwszej części widziałam mnogość możliwości jak mogą potoczyć się losy Alayny i Hudsona. Dziewczyna wchodziła w niezdrowe relacje z mężczyznami i popadała w obsesje. Wreszcie Hudson - mega przystojny miliarder otworzył się na nią i razem stworzyli prawdziwy, nieudawany związek. Próbują pokonywać przeszkody by sprawić aby był idealny. Nie jest to takie łatwe, bo oboje nie potrafią poprawnie okazywać uczuć przez swoje zaburzenia. Kilka razy wpadają w wielką sieć nieporozumień i niedopowiedzeń przez co rośnie między nimi napięcie.

Sceny seksu, intymnych chwil i tak dalej są mega dobrze napisane i skonstruowane - jako erotyk jest to bardzo przyjemna książka. Wszystko jest dobrze wyważone i napisane ze smakiem, bez żadnych perwersji. Jednak tym razem w fabule brakło mi tego czegoś, co będzie ją napędzać, jakiegoś wielkiego problemu. Alayna zaczęła lekko "fiksować", kiedy uaktywniały się jej obsesyjno-kompulsywne nawyki, ale nigdy nie było to coś wielkiego. Niekiedy Alayna irytowała mnie tymi swoimi przemyśleniami i nico skrzywionym patrzeniem na świat, ale podobał mi się sposób w jaki autorka przedstawiła jej wewnętrzną walkę z problemem. Odniosłam też wrażenie, że to ona do woli dyrygowała Hudsonem, chociaż to on był tą dominującą i kontrolującą stroną w związku. 

Lekko brakowało mi opisów zachowań Hudsona i jego obsesji, kiedy na horyzoncie pojawiła się inna kobieta, która była z nim w bliskich relacjach. On jest dla mnie zagadką. Zupełnie nie wiadomo czym się kieruje. Książka jest napisana z perspektywy Alayne, co dodatkowo potęgowało moje uczucia do niego. Jest jeszcze jeden drobny szczegół, który mnie raził - oni znają się TYLKO dwa tygodnia.

Książka jest dość spokojna (pomijam w tym miejscu wszystkie sceny seksu). Czytało mi się ją dobrze, lekko i przyjemnie, ale miałam nadzieję na jakiś zaskakujący i powalający koniec. Niby zaczęło się coś dziać, ale niczym powalającym bym tego nie nazwała. Mam wrażenie, że ta książka to taki przystanek i łącznik między pierwszą, bardzo dobrą częścią, a ostatnią, która mam nadzieję, że będzie równie dobra, a nawet lepsza. W każdym razie polecam tę serię fankom erotyków i romansów - nie będziecie zawiedzione. 

Szczegóły:
Tytuł: Uwikłani. Obsesja
Tytuł oryginału: Found in You
Tom: 2
Cykl: Uwikłani
Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 376

Brak komentarzy: