października 05, 2023

Zaczytane lato - podsumowanie - Lipiec, Sierpień 2023


Miesiące wakacyjne były nieco szalone. Do połowy lipca czytanie godziłam z nauką do obrony i zmianami w pracy do późna. Posiłkowałam się audiobookami i przesłuchałam ich bardzo dużo. Spora liczba skończonych książek wiąże się z moim odkryciem na Legimi i Storytel krótkiej formy i kilka z poniższych książek to krótkie słuchowiska i nowelki. Jednak całkiem sporo bardzo dobrych książek udało się przeczytać. Wiem, że już październik, ale te podsumowania postanowiłam nieco zmodyfikować i teraz podsumowuję tylko lato, a jesień omówię osobno.

 Lipiec:

1. "Krew niewinnych" Mitchell Hogan - książka 4/5

2. "Morderstwo w księgarni" Marryn Allingham - audiobook 5/5

3. "Żywa woda" Magdalena Zawadzka-Sołtysek - audiobook 4/5

4. "Anne z Redmondu" L.M. Montgomery - książka 4/5

5. "Pierwszy Opiekun" Marta Krajewska - audiobook 5.5

6. "Serce jak smoła" Robert Galbraith - książka 5/5

7. "Necrovet. Usługi weterynaryjno-nekromantyczne" Joanna W. Gajzler - audiobook 4/5

8. "Smocze kryształy" Joanna Karyś - ebook 4/5

9. "Moriarty the Patriot, Vol.1" Ryosuke Takeuchi - manga 3/5

10. "Dwie i pół duszy" Justyna Hankus - książka 5/5

11. "Moriarty the Patriot Vol.2" Ryosuke Takeuchi - manga 3/5


Sierpień:

1. "Chłopi" Władysław Stanisław Reymont - audiobook 4/5

2. "Warkocz ze Szmaragdowego Morza" Brandon Sanderson - książka 5/5

3. "Epoka mitu" Michael J. Sullivan - książka 5/5

4. "Jestem przy tobie" Michał Wyzga - audiobook 3/5

5. "Ludzie z mgły" Izabela Janiszewska - audiobook 4/5

6. "Diabeł zza okna" Anna Musiałowicz - audiobook 4/5

7.  "Wisielcza Góra" Paulina Hendel - ebook 4/5

8. "Zew Cthulhu" H.P. Lovecraft - książka 4/5

9. "Muchomory w cukrze" Marta Bijan - ebook 2/5

10. "Decimus Fate i Rzeźnik z Guile" Peter A. Flannery - książka 4/5

11. "Chłopki: Opowieść o naszych babkach" Joanna Kuciel-Frydryszak - ebook 5/5

12. " Miasteczko Brighthope" - audiobook 4/5


Najlepsze książki: "Serce jak smoła", "Chłopki: Opowieść o naszych babkach", "Dwie i pół duszy" 

Najsłabsze książki: "Moriarty the Patriot, Vol.1", "Muchomory w cukrze", "Jestem przy tobie" 


Czytelnicze plany na jesień: 


Na jesień jest zaplanowane tyle dobrych premier, że nie wiem co uda mi się przeczytać, a co zostanie odłożone na kolejny rok. Powyższe książki mam na półce już długo i czuję, że przyszła na nie pora. Chcę też przeczytać nieco więcej z zapasów z półek, m.in. Serię Amerykańską i książki z Serii Butikowej. 

Brak komentarzy: