października 07, 2022

Czytelnicze podsumowanie - Lipiec, Sierpień, Wrzesień 2022


Cześć!

Okres wakacji to u mnie czas pracy dłużej niż zwykle, co jest niezaprzeczalnym urokiem pracy w turystyce (heh). Jednak o dziwo udało mi się sporo przeczytać. Na pewno miał w tym udział brak zjazdów na studiach. Natomiast wrzesień książkowo był słabiutki, za to miałam urlop i na książki brakło czasu, ale wyjątkowo na to nie narzekam. 


Lipiec 2022

1. "Panna. Gołoborze" Aleksandra Seliga - audiobook 5/5

2. "Tak blisko, tak daleko. Bieszczady po drugiej stronie granicy" Krzysztof Potaczała - książka 5/5

3. "Ukraina. Soroczka i kiszone arbuzy" - Katarzyna Łoza - książka 4/5

4. "Achaja. Tom 3" - Andrzej Ziemiański - audiobook 2/5

5. "Czarne skrzydła czasu" Dianne Setterfield - książka 3/5

6. "Detroit. Sekcja zwłok Ameryki" Charlie LeDuff - książka 5/5

7. "Silmarillion" J.R.R. Tolkien - książka 5/5


Sierpień 2022

1. "Dzieci zimy" Magdalena Zawadzka-Sołtysek - książka 4/5

2. "Wiedźma" Anna Sokalska - audiobook 2/5

3. "Wij" Nikolai Gogol - ebook 4/5

4. "Na poboczu Ameryk. Pieszo z Panamy do Kanady - Ola Synowiec, Arkadiusz Winiatorski - książka 5/5

5. "Pani Dobrego Znaku. Wieczny pokój" Feliks W. Kres - książka 5/5

6. "Pani Jeziora" Andrzej Sapkowski - książka 5/5

7. "Czerwony kur" Magdalena Zawadzka-Sołtysek - książka 4/5


Wrzesień 2022

1. "Anne z Zielonych Szczytów" L.M. Montgomery - książka 5/5


Czytelnicze plany na jesień:


1. "Powiedz pszczołom, że odszedłem" Diany Gabaldon. Kilka lat temu miałam niezłą fazę na tę serię i czekałam co miesiąc na nowy tom. Teraz mój entuzjazm nieco osłabł, ale bardzo chcę ją przeczytać. Zaraz po babci, która się w kolejce przede mną ustawiła.

2. "Zew wilka" Anthony Ryan. Bardzo cicho jest o tej książce, a opis mnie zainteresował. Dostałam w prezencie dwie części, więc wypada się z nimi zapoznać. 

3. "Najgłębsze południe" Richard Grant. Oczywiście nie mogło w moim czytelniczym planie zabraknąć reportażu od Wydawnictwa Czarnego. 

4. "Echo przyszłych wypadków" James Islington. No muszę się za to w końcu zabrać. Pierwsza część była świetna ale jakoś mi nie idzie rozpoczęcie kontynuacji (i druga i trzecia część patrzą na mnie z półki). 


Jesień będzie bardzo zaczytana, mam nadzieję. 

Brak komentarzy: