lipca 01, 2018

Czerwiec - czytelnicze podsumowanie

Czerwiec był pokręcony. W pierwszej połowie miesiąca nie czytałam praktycznie niczego, ale obroniłam się, więc teraz mogę dodawać przed nazwisko mgr. :D
Czytelniczo było ogólnie całkiem dobrze - 8 książek plus magazyn. Postanowiłam zrobić sobie powtórkę Wiedźmina, którego czytałam ponad 10 lat temu. Bardzo polecam takie wracanie po latach do ulubionych serii.
Nie kupiłam też za dużo, więc jest sukces. Przez następny miesiąc też nie chcę wydać fortuny na książki. Zobaczymy jak mi to wyjdzie. 








1. Czarnobyl Francesco M. Cataluccio
2. Waleczna Czarownica Danielle L. Jensen
3. Ostatnie życzenie Andrzej Sapkowski
4. Miecz przeznaczenia Andrzej Sapkowski
5. Przesilenie Katarzyna Berenika Miszczuk
6. Krew elfów Andrzej Sapkowski
7. Bracia Karamazow Fiodor Dostojewski
8. Kwantowy złodziej Hannu Rajaniemi
9. Nowa Fantastyka nr 7/2018

Najlepsza książka: Ostatnie życzenie
Najgorsza książka: Czarnobyl





1. Simon oraz inni homo sapiens Becky Albertalli - niespodziewajka od Wydawnictwa Papierowy Księżyc, właściwie to nie czytam takich książek, no ale zobaczymy jak będzie i czy jednak przypadnie mi do gustu.

2. Zerwa Remigiusz Mróz -  dalsze losy Forsta. Jestem mega ciekawa tej części, bo to moja ulubiona seria, która wyszła z pod pióra Mroza.

3. Przesilenie Katarzyna Berenika Miszczuk - kolejna część przygód Szeptuchy!


Brak komentarzy: