grudnia 02, 2017

Listopadowy stosik

Listopad był dla mnie masakryczny pod względem ilości obowiązków, kolokwiów z częstotliwością minimum 1 w tygodniu i ćwiczeń terenowych. Za wiele nie przeczytałam, a wszystko w pierwszej połowie miesiąca. Oby grudzień był spokojniejszy. 

Z wydarzeń książkowych zaliczyłam Śląskie Targi Książki, na chwilę, w ostatni dzień ale liczy się. Przywiozłam niemały stosik książek. Bardzo mi się podobało, że było na nich kilka stoisk antykwariatów z samymi perełkami a i tłumy mniejsze niż w Krakowie :) 
I bardzo żałuję, że nie udało mi się pojechać na spotkanie autorskie z Dmitrym Glukhovskim, będę to przeżywać przez kolejny miesiąc :( 


1. Arsen Mia Asher
2. Conviction Corinne Michaels
3. Ogień przebudzenia Anthony Ryan
4. Wieża Daniel O'Malley
5. Cash Eve Jagger
6. Nowa Fantastyka nr 12/2017

Najlepsza książka: Conviction oraz Wieża
Najgorsza książka: Cash


Na Śląskich Targach Książki byłam na książkowej wymianie, która jak dla mnie była dużo lepiej zorganizowane niż ta, która jest co roku w Krakowie.
Oprócz tego pochwalę się, że na czarny piątek nie kupiłam niczego. Sukces! 

1. Zjawa Michael Punke - dawno chciałam ją przeczytać i nareszcie się udało dorwać, oczywiście na targowej promocji. 

2. Lord John i Bractwo Ostrza Diana Gabaldon - nie wiem kiedy to przeczytam, ale bardzo lubię książki tej autorki.

3. Obietnica Następcy Trudi Canavan - ostatnia część trylogii, jakoś wielką fanką tej konkretnej serii nie jestem, ale musiałam kupić do kompletu.

4. Witajcie w Rosji Dmitry Glukhovsky - właśnie to upolowałam za 10 zł na stoisku antykwariatu, a czaiłam się na tą pozycję już od jakiegoś czasu.

5. Martwy w rodzinie  Charlenne Harris - a to książka niespodzianka kupiona w ciemno. Była szczelnie zapakowana i niestety nie dla mnie - pójdzie na sprzedaż lub rozdanie.

A teraz zdobycze z wymiany książkowej:

6. Upadli Lauren Kate - nie wiem co to i czy jest dobre, ale parę razy okładka mi się przewinęła przed oczami.

7. Zamęt Neal Stephenson - a to mi się wydało ciekawe, fikcja historyczna, wiek XVII, czyli mój ulubiony, zobaczymy czy dobre.

8. Seks w wielkim mieście Candace Bushnell - widziałam parę odcinków serialu, ale o książce nie słyszałam, zobaczymy jak wygląda pierwowzór tego hitu.  ;) 

Brak komentarzy: