września 02, 2018

Książkowe zdobycze sierpnia

Wpis będzie krótki, bo przeczytałam zatrważająco mało. Chyba w sierpniu przyszedł czytelniczy kryzys. Ale z drugiej strony czasu na czytanie miałam niewiele. Prawie każdy weekend zapchałam wyjazdami i dopiero pod koniec miesiąca znalazłam nieco czasu na książki. Za to obejrzałam wyjątkowo dużo filmów.





l
Nie miałam za bardzo siły i ochoty czytać więc przetrawiłam tylko trzy krótkie części z Sagi o Ludziach Lodu, a w między czasie wmuszałam w siebie Nową Fantastykę. Dawno takiego zastoju nie miałam. Na szczęście z czytelniczego dołka wyciągnęło mnie ostatecznie W żywe oczy. I teraz znowu czuję, że mogę pochłaniać książki.   


2. Grzech śmiertelny Margit Sandemo
3. Dziedzictwo zła Margit Sandemo
5. W żywe oczy J. P. Delaney (przedpremierowo)

Najlepsza książka: W żywe oczy
Najgorsza książka: Tęsknota



Kupiłam kilka książek must have <3

1. Hashtag Remigiusz Mróz - tradycyjnie kupiłam najnowszego Mroza, nie wiem kiedy to przeczytam i pewnie swoje odstoi, ale mam nadzieję na dobrą lekturę

2. W żywe oczy J.P. Delaney - przedpremierowy egzemplarz od Wydawnictwa Otwartego. Już jestem po lekturze - było genialnie. Recenzja pojawi się już jutro :)

3. Triumf Endymiona Dan Simmons - najbardziej wyczekiwana przeze mnie książka i wiem, że będzie świetna! 

4. Inne światy - antologia którą chciałam mieć od dnia jej premiery, ale nie było okazji jej kupić, a ostatnio wyczaiłam ją na promocjach i nie mogłam się powstrzymać. Jest pięknie wydana i ogromna. 



Brak komentarzy: