września 03, 2017

Czytelnicze podsumowanie sierpnia

Sierpień czytelniczo prezentuje się gorzej od lipca. Przeczytałam tylko (albo aż) 6 książek, bo przez dwa tygodnie plażowałam nad morzem pilnując dzieci na obozie, co nie sprzyjało czytaniu. Poza tym czasami trzeba odpocząć od czytania. 
W planach na wrzesień mam nadrobienie reportaży, których trochę już nazbierałam, ale nie miałam weny ich przeczytać. Wydawać na książki też nie zamierzam, a przynajmniej spróbuję. 

1. Mitologia nordycka Neil Gaiman
3. Królestwo kanciarzy Leigh Bardugo
5. Drużyna Pierścienia J.R.R. Tolkien

Najlepsza książka: Drużyna Pierścienia (która jest oczywiście poza konkurencją) i W linii prostej
Najgorsza książka: Czarna Madonna (Mróz się nie popisał)



Nowych książek mam za to bardzo, bardzo dużo. Byłam nad morzem, a co tam jest? Stragany z tanimi książkami!

1. Kroniki Atopii Matthew Mather - książka science fiction od Wydawnictwa Czwarta Strona. Nie jestem specjalistką od tego gatunku, ale zaczyna się bardzo dobrze.

2. W linii prostej Damien Boyd - kryminał od Editio Black, naprawdę dobry.

A teraz czas na książki z nadmorskich kiermaszów:

3. Miłość rano, miłość wieczorem Maria Nurowska - nigdy Nurowskiej nie czytałam, więc jestem ciekawa tej książki

4. Na własną rękę Martin Cruz Smith - książka ta przyciągnęła mnie okładkę i napisem na niej: "Czy niewygodna dla Kremla dziennikarka sama wypadła z balkonu?"

5. Na Syberię Per Petterson - tym razem przemówił do mnie tytuł,  a ja w ostatnim czasie uwielbiam czytać książki związane z Rosją

6. Pan Darcy nie żyje Magdalena Kendler - nigdy nie miałam planów czytać tej książki, ale jak zobaczyłam promocyjną cenę, to wzięłam, a co! Znacie ten tytuł? Jakiś czas temu było o nim głośno.

Na koniec książki kupione "normalnie?" przez internet:

7. Nowe Śledztwa Klary Schulz. Tajemnica Nathaniela Nadia Szagdaj - Klara jest jedną z moich ulubionych detektywów i musiałam mieć kolejną książę o jej przygodach

8. Ali i Nino Kurban Said - najsłynniejsze love story Kaukazu? Zobaczymy.

9. Czarna Madonna Remigiusz Mróz - najnowszy Mróz do kolekcji 





Brak komentarzy: