listopada 01, 2017

Targi Książki w Krakowie i nie tylko - podsumowanie miesiąca

Październik dobiegł końca. Szczerze mówiąc to był to dla mnie strasznie zabiegany miesiąc, bo zaczęłam drugi kierunek studiów i oprócz geografii mam teraz filologię rosyjską. Chyba jeszcze nigdy nie miałam aż tylu kolokwiów w tak krótkim czasie...

Ale na razie daję radę i czytelniczo wcale nie było źle, a nawet całkiem dobrze, bo... zainwestowałam w czytnik e-booków i mogę czytać wszędzie nawet najgrubsze książki. Najbardziej ekscytowałam się na zaczęcie kolejnej części Malazańskiej Księgi Poległych :)

Hugh Howey i jego Silos
W październiku byłam tez na Targach Książki w Krakowie. Przez całe cztery dni na stoisku Papierowego Księżyca. Jechałam na nie z zamiarem nie wydawania kasy, ale... jak się stoi cały czas wśród książek, to nie sposób niczego nie kupić, szczególnie kiedy na stoisko zaproszony jest autor podpisujący książki. Hugh Howey - autor trylogii Silos, to naprawdę niesamowity gość. Poznałam też kilka nowych osób z blogosfery, nareszcie nie przez maila albo bloga. 

Nie przedłużając, zobaczcie co udało mi się przeczytać w październiku.


3. Walka Vi Keeland
4. Najtwardsza stal Scarlett Cole
7. Oskarżenie Remigiusz Mróz
9. Z popiołów Martyna Senator

Najlepsza książka: 48 oraz Consolation
Najgorsza książka: Z popiołów oraz Walka   

A teraz książkowe łupy:


Co przywiozłam z Targów Książki? 

Oprócz książek zdobyłam kilka gadżetów. Między innymi kubek i zakładki.
1. Arsen Mia Asher - przedpremierowa książka od Wydawnictwa Szósty Zmysł

2. Consolation Corinne Michaels - kolejna książka Szóstego Zmysłu. Już nie mogę się jej doczekać, a premiera dopiero w grudniu!

3. Wspomnienia z martwego domu Fiodor Dostojewski - tym razem coś z klasyki rosyjskiej, koszt 30 zł

4. Empire of Storms Sarah J. Maas - tak w sumie to nie planowałam zakupu tej książki, bo do przeczytania mam wciąż część trzecią serii, ale cena na stoisku The Bookshop Poland była bardzo dobra :)  koszt 32 zł

5. Wycie w ciemności. Wilki i Wilkołaki Europy Bartłomiej Grzegorz Sala - przepięknie wydana książka od Wydawnictwa Bosz, o wilkołakach. Z każdych targów przywożę coś od tego wydawnictwa. Koszt 40 zł

6.  Sztylet rodowy Aleksandra Ruda - podobno dobre i zafascynował mnie opis, więc wzięłam. Koszt 30 zł

7. Silos Hugh Howey - no nie mogłam nie kupić tej książki, szczególnie, że sam autor pojawił się na stoisku i obdarzył mnie dedykacją. Post-apo, którego jestem niesamowicie ciekawa. Koszt 35 zł

8. Ciężko być najmłodszym Ksenia Basztowa i Wiktoria Iwanowa - egzemplarz od wydawnictwa Papierowy Księżyc, wszyscy to kupowali i chwalili, więc też się zdecydowałam

9. Dziewczyna z sąsiedztwa Jack Ketchum - ponoć przerażająca, jestem jej mega ciekawa, ale też trochę boję się zaczynać, egzemplarz od Papierowego Księżyca

A teraz cała reszta, czyli zdobycze poza targowe:

10. Consolation Corinne Michaels - przedpremierowa książka od Wydawnictwa Szósty Zmysł. Przepiękna <3 

11. Z popiołów Martyna Senator - przedpremierowy egzemplarz od Czwartej Strony 

Brak komentarzy: