maja 01, 2017

Angielski kwiecień - czytelnicze podsumowanie

Kwiecień pod względem czytelniczym był bardzo dobry. Na półki doszło sporo nowych książek, głównie po angielsku. Byłam również koncercie Harry Potter - film + orkiestra to jest coś! Polecam, na drugą część też pojadę! 
A teraz skupmy się na książkach:


5. Piękny nieznajomy Christina Lauren     (345)
6. Piękny gracz Christina Lauren     (432)
7. Piękny sekret Christina Lauren     (401)
8. Mekka. Święte Miasto Ziauddin Sardar     (480)
9. Nocarz Magdalena Kozak     (400)

W sumie przeczytałam: 784+336+348+496+345+432+401+480+400 = 4022 stron

Ten miesiąc jest znacznie lepszy niż poprzednie. Chyba nadrabiam trochę książek przed moimi wielkimi nieobecnościami na przełomie maja i czerwca, wybywam na ćwiczenia terenowe i nie będzie mnie, chociaż może uda mi się zaplanować jakąś recenzję. 



W kwietniu zdobyłam bardzo dużo angielskich książek, tak przez przypadek. Zrobiłam zakup życia. Weszłam sobie do lumpeksu, tak z kimś do towarzystwa. Patrzę. A tam książki! Wszystkie po angielsku! Po 2 zł za sztukę! No to wzięłam te najmniej zniszczone :D 


1. The Affair Lee Child (Ostatnia sprawa)

2. Tripwire Lee Child (Wróg bez twarzy) - nigdy nie czytałam Lee Child i jestem ciekawa jego twórczości. 

3. A Time to Kill John Grisham (Czas zabijania) - tego Pana już znam i bardzo podobał mi się jego Góra bezprawia, więc mam nadzieję na porywającą lekturę

4. The Last Conquest Berwick Coates - nie mam pojęcia co to jest poza tym, że opisuje bitwę pod Hastings. 

5. The Religion Tim Willocks - to jest podobno dobre. Książka skupia się na obronie twierdzy przed tureckim wojskiem Sulejmana Wspaniałego. 

6. This Charming Man Marian Keyes - to wzięłam bo było stosunkowe nie zniszczone. Jakaś babska książka z różowo-fioletową okładką. Zobaczymy. 

7. Gold of the Goods Bear Grylls - (!) Chciałam ją przeczytać po polsku, ale na okładce jest pająk! A ja się boję pająków. No to mam po angielsku z piękną i bezpieczną okładką. hahahah

I to by było na tyle książek za 2 zł :)  Teraz reszta:
8. The Call. Wezwanie Peadar O'Guilin - Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Czwarta Strona. [RECENZJA]

9. Inwigilacja Remigiusz Mróz - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego to kupiłam :) 

10. Throne of Glass Sarah J. Maas - spodobała mi się twórczość Maas, więc postanowiłam zabrać się za Szklany Tron. Dobre to jest, znacie, polecacie? 

11. Mekka. Święte miasto Ziauddin Sardar - jest to książka o historii Mekki. Czytałam ją na zaliczenie kursu na studiach (dostałam zgodę na jej czytanie, uff) i muszę jeszcze napisać recenzję na 5 stron! Opublikuję ją też na blogu i będzie na pewno najdłuższą w historii Latających książek.  


12. Królestwo Kanciarzy Leigh Bardugo - jestem zawiedziona wydaniem tej książki. Okładka jest piękna, ale wszystko psują obrzydliwe, różowe strony. Fuuuj

13. Inwazja na Tearling Erika Johansen - druga część Królowej Tearlingu. Bardzo mi się podoba wydanie tych książek.



A jak wyglądał Wasz kwiecień? 


Brak komentarzy: