kwietnia 20, 2017

Połączeni. Znajdź mnie - Laurelin Paige


Po tę książkę sięgnęłam z czystej ciekawości losów bohaterów. Miałam też nadzieję na coś super, bo końcówka poprzedniej części zapowiadała obiecującą kontynuację. Przeczytałam i nie jestem nią zachwycona. Było po prostu OK. 

Zaczęło się dość ciekawie. JC zniknął, a Gwen próbuje o nim zapomnieć. Gwen pracuje w The Sky Launch i zaprzyjaźnia się z jej szefową Alayną i Hudsonem. Nagle JC pojawia się w telewizji jako świadek procesu o zabójstwo pewnej kobiety i wkrótce następuje spotkanie.
W recenzji pierwszej części (czytaj TU) napisałam, że JC wydał mi się strasznym dupkiem. Zrehabilitował się na początku książki, ale pod koniec znowu wydał mi się dupkiem. Powiem tylko, że odstawił niezłą akcję. 

Mogło być ciekawie, ale wyszło zwyczajnie. Jak na erotyk było dość spokojnie. Pojawiły się chyba tylko trzy sceny seksu, które przyznam, są bardzo dobrze napisane, ale nie mamy tu szalonego erotycznego układu między bohaterami, który był fajnym zagraniem autorki w poprzedniej części. 

Stało się to, czego najbardziej się obawiałam. Ten wątek zdominował prawie połowę książki: dziecko i spina o to kto jest ojcem. Masakra. Mam wrażenie, że taki wątek pojawia się w połowie erotyków, a przynajmniej w tych, które czytałam. Miałam nadzieję na większy udział wątku kryminalnego, który naprawdę miał potencjał, ale został potraktowany bardzo po macoszemu. Jeśli znacie jakiś erotyk z porządną strzelaniną, napiszcie mi o tym w komentarzu. 

Podsumowując, historia miała potencjał, który pozostał niewykorzystany. Jakby autorka bała się wyjść poza strefę bezpieczeństwa i zrobienia kroku w kryminalną stronę, która była dla mnie najbardziej obiecująca. Książka zakończyła się dość, hmm… stanowczo i wygląda na to, że kolejnej części nie będzie. Ja traktuję tę historię jako miły dodatek do podstawowej serii, czyli Uwikłanych (czytaj TU). Jak już napisałam na początku, było OK, ale bez fajerwerków. 

Szczegóły:
Tytuł: Połączeni. Znajdź mnie
Tytuł oryginału: Find Me
Tom: 2
Cykl: Połączeni
Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 296

Brak komentarzy: