grudnia 26, 2016

Połączeni. Uwolnij mnie - Laurelin Paige


Połączeni. Uwolnij mnie to pierwsza część nowej trylogii Laurelin Paige, autorki serii Uwikłani. Sięgnęłam po tę książkę z czystej ciekawości. Uwikłani było bardzo przyjemną i wciągającą serią, natomiast Połączeni wydało mi się trochę nijakie i bez jakiejś większej głębi, ale przyjemne.

Główną bohaterką jest Gwen. Pojawiła się już w Uwikłanych. Na zawsze, gdzie jest dość spory spojler dotyczący jej losów. Gwen mieszka z siostrą Normą i pracuje w klubie 88-th Floor w którym jest menadżerką. Jest też, kolokwialnie mówiąc, straszną sztywniarą twardo trzymającą się swoich zasad i raczej unikająca facetów. Kiedy w klubie pojawia się tajemniczy JC, Gwen od razu czuje do niego dziwne przyciąganie. Proponuje jej układ wg. którego ma jej pomóc się rozluźnić m.in. przez seks bez zobowiązań, bez pytań o życie prywatne, o prawdziwe nazwiska, o rodzinę i przyjaciół i co najważniejsze, bez miłości.  Czy dadzą radę wytrwać w takim układzie? 

Ten specyficzny układ jest fajnym pomysłem, ale chyba nie do końca wszystko z nim zagrało. Można by wyciągnąć z niego trochę więcej. 

JC, co za imię? Wciąż mam nadzieję, że to nie jest imię a pseudonim. JC z początku wydał mi się strasznym dupkiem. I tyle. Ta jego upartość i tajemniczość zupełnie zawładnęły moim postrzeganiem jego osoby i dopiero na końcu książki zaczęłam się do niego trochę przekonywać. Aha i standardowo jest raczej bogatym facetem.  

Skoro erotyk to sceny seksu. Były w porządku. Żadnej perwersji, pięknie i ze smakiem napisane, nie mam się do czego przyczepić. Całość fabularna książki jest średnia i nie do końca mnie porwała. Jednak najbardziej zaciekawiła mnie końcówka, która zapowiada coś wielkiego i jestem naprawdę ciekawa jak potoczą się losy bohaterów. Mam nadzieję, że w kolejnej części po prostu „będzie się działo”, bo ta historia ma potencjał, a autorka naprawdę potrafi pisać. 

Szczegóły:
Tytuł: Połączeni. Uwolnij mnie
Tytuł oryginału: Free Me
Tom: 1
Cykl: Połączeni
Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 400

Brak komentarzy: