lipca 01, 2017

Podsumowanie czerwca (no trochę kupiłam...)

Czerwiec obfitował w zakupy. W porównaniu do poprzednich dwóch miesięcy, to zdobyłam całkiem sporo książek. Na czytanie za dużo czasu nie miałam, bo nadeszła sesja, ale myślę, że 6 przeczytanych pozycji pomiędzy egzaminami to niezły wynik. 
W lipcu nareszcie będzie czas na czytanie i może jakiś konkursik się pojawi.


1. Księga zachwytów Filip Springer  (456)
2. A Court of Wings and Ruin Sarah J. Maas  (699)
3. Kierunek Bagdad. Jak zostałem włóczęgą, terrorysta i szpiegiem na Bliskim Wschodzie Henry Hemming  (280)
4. Inwazja na Tearling Erika Johansen  (560)
5. Deniwelacja Remigiusz Mróz  (496)
6. Lokatorka J.P. Delaney  (460)

W sumie przeczytałam 456+699+280+560+496+460= 2950 stron
Recenzje powyższych książek pojawią się w najbliższym czasie.




1. A Court of Wings and Ruin Sarah J. Maas  - no musiałam ją kupić, chyba rozumiecie :D

2. The Assasins Blade Sarah J. Maas - kolejna książka Maas w mojej biblioteczce, tym razem jest to zbiór nowelek ;)

3. Crown of Midnight Sarah J. Maas - część druga serii Szklany tron.
Ten miesiąc obfituje w książki pani Maas, co ciekawe, nie przeczytałam żadnej jej książki po polsku. Wszystkie kupuję po angielsku :D  a każda z powyższych kosztowała mnie około 45 zł.


4. Grobowa cisza Arnaldur Indriðason - islandzki kryminał, kolejny do kompletu. Mam od tego autora jeszcze 3 książki i każdą kupiłam w taniej książce i tak się jakoś dzieje, że czytam je od tyłu. Zaczęłam chyba od piątej części i co jakiś czas znajduję poprzednią.

5. Obraz pośmiertny Aleksandra Marinina - moja pierwsza książka rosyjskiej autorki - Marininy, kryminał, kupiony w taniej książce za jakieś 12 zł

6. Lokatorka J.P. Delaney - thriller psychologiczny od Wydawnictwa Otwartego


7. Prowadź swój pług przez kości umarłych Olga Tokarczuk - po raz pierwszy kupiłam książkę, bo spodobał mi się tytuł. Tokarczuk oczywiści kojarzę, ale nie miałam jeszcze przyjemności czytać niczego jej autorstwa. Na pierwszy ogień idzie ten tytuł. 

8. Rozjemca Brandon Sanderson - musiałam mieć kolejną książkę Sandersona - jednego z moich tegorocznych ulubieńców ;)

9. Lolita Vladimir Nabokov - od dawna miałam ochotę na tę książkę i nareszcie ją kupiłam, czy ktoś już czytał Lolitę? Klasyka literatury rosyjskiej to moje klimaty.

10. Deniwelacja Remigiusz Mróz - tego nie mogłam odpuścić, kolejna część mojej ulubionej serii z komisarzem Forstem 

Brak komentarzy: