listopada 04, 2016

Uwikłani. Na zawsze - Laurelin Paige

Na zawsze jest trzecią częścią erotycznej trylogii Uwikłani. Cóż... miałam dość wysokie wymagania odnośnie tej części i zostały spełnione w około 80%. 

Alayna zafiksowała się w temacie odkrycia przeszłości Hudsona. Tworzą w miarę normalny związek, ale tej jednej informacji o sobie Hudson jej nie daje: jego przeszłość. Alaynę dręczy nie tylko ta kwestia, bo odkrywa, że Hudson nawiązuje coraz więcej kontaktów z Norą, swoją współpracownicą. Nie wie co z nią kombinuje, ale pojawiają się w jej umyśle niewesołe wizje.  Klub nocny potrzebuje ciągłego nadzoru, a na horyzoncie pojawia się znowu zagrożenie w  postaci Celii. Zawsze kręci się tam gdzie Alayna i nie jej odpuszcza z jakiegoś tylko jej znanego powodu. W związku naszych bohaterów pojawiają się napięcia i tylko prawda może go uratować, albo do końca zniszczyć.

Jak na erotyk przystało sceny seksu są dość częste. Napisane są ze smakiem, subtelnością i bez zbędnych wulgaryzmów, więc duży plus za to. Wydaje mi się, że problemy Hudsona zostały potraktowane nieco po macoszemu i zamiecione pod dywan. Prawie w ogóle nie były widoczne w przeciwieństwie do zaburzeń Alayny, czyli obsesji.

Szczerze mówiąc, to w tej książce przez większą jej część nic specjalnego się nie działo. Dopiero końcówka mi się naprawdę podobała. Było dość dramatycznie i emocjonalnie, a napięcie rosło z każdą przeczytaną stroną. Alayna walczy ze swoją obsesją i nareszcie się dowiedziałam o co chodzi z ta Celią i Hudsonem. I wiecie co? Dla tej informacji warto było czytać, bo zmieniła ona moje postrzeganie poprzednich części o 180 stopni. Ten wątek został poprowadzony bardzo zgrabnie i przede wszystkim pomysłowo. Ja byłam szczerze zaskoczona.

Podsumowując jest to naprawdę dobra erotyczna trylogia, która nie wieje kiczem z kilometra. Jest subtelna, delikatna, ale też bardzo namiętna i przede wszystkim wciągająca. Motyw milioner i zwykłą dziewczyna jest ostatnio chyba na topie, ale Uwikłani charakteryzują się dobrym smakiem i wyważeniem. Jeśli chcecie zacząć przygodę z erotyką – ta seria będzie w sam raz. 

Szczegóły:
Tytuł: Uwikłani. Na zawsze
Tytuł oryginału: Forever with You
Tom: 3
Cykl: Uwikłani
Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 464

Brak komentarzy: