listopada 02, 2016

Podsumowanie października + zdobycze z Targów Książki w Krakowie

Przeczytane w październiku:
1. Cress Marissa Meyer (550)
2. Uwikłani. Hudson Laurelin Paige (496)
3. Metro 2035 Dmitry Glukhovsky (540)
4. Współczesna Bogini Roxana Bowgen (306)
5. Połączeni. Uwolnij mnie Laurelin Paige (400)
6. Osobliwy Dom Pani Peregrine Ransom Riggs (395)
7. Cień i kość Leigh Bardugo  (380)
8. Ósme życie (dla Brilki) Tom 2 Nino Haratischwili (608)

550+496+540+306+400+395+380+608= 3675 przeczytanych stron

Najlepsza książka: Ósme życie (dla Brilki) Tom 2 
Najgorsza książka: Osobliwy Dom Pani Peregrine



1. Ósme życie (dla Brilki) Tom 2 Nino Haratischwili
2. Cień i kość Leigh Bardugo
3. Piter Szymun Wroczek, Uniwersum Metro 2033 
4. Prawo do użycia siły Denis Szabałow oraz Echo zgasłego świata opowiadania fanów Uniwersum  Metro 2033
5. Współczesna Bogini Roxana Bowgen egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego



Zdobycze z Targów Książki w Krakowie :

6. Behawiorysta Remigiusz Mróz (Z autografem!!!)
7. Świt, który nie nadejdzie Remigiusz Mróz - przy tych książkach komentarz jest zbędny

8. Szturm i Grom Leigh Bardugo
9. Ruina i Rewolta Leigh Bardugo - część druga i trzecia Trylogii Grisza od Papierowego Księżyca ;D

10. Niezbędnik obserwatorów gwiazd Metthew Quick, książka z wymiany książkowej, nie wiem czy to jest dobre, czytaliście?

11. Fobos Victor Dixen, z wymiany książkowej, coś o tym kiedyś słyszałam, zobaczymy czy będzie dobre,

12. Czarnobylska modlitwa Swietłna Aleksijewicz - uwielbiam czytać o Czarnobylu i nareszcie mam o nim książkę

13. Nocarz Magdalena Kozak, z wymiany książkowej, niby o wampirach, ale opis ciekawy. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą autorką

14. Первый удар (Pierwszy strajk) książka po rosyjsku wielu autorów, z wymiany książkowej, nie mam pojęcia co to jest, podobno fantastyka rosyjska ;)

15. Hotel Paradise Martha Grimes, z wymiany książkowej, kryminał,

16. W górach przeklętych. Wampiry Alp, Rudaw, Sudetów, Karpat i Bałkanów Bartłomiej Grzegorz Sala - przymierzałam się do tej książki od kiedy zobaczyłam ją na jakimś stoisku w Bieszczadach, no i w końcu mam! Legendy i opowieści o górach


Brak komentarzy: