lipca 01, 2016

Podobno kupiłam za dużo... Czerwcowe łupy!



Jeśli dają ci na urodziny krem pod oczy, abyś po czytaniu "nie wyglądała jak zombie", to wiedz, że coś się dzieje. W moim domu panuje przekonanie, że mam za dużo książek i jestem uzależniona od ich kupowania. Tak więc zrobiłam, całkiem niechcący "małe" zapasy i postanowiłam, że w wakacje (dla mnie lipiec i sierpień, września nie wliczam) nie kupię żadnej książki! Może mi się uda, :) a teraz zobaczcie co zdobyłam w czerwcu:


Książki Camilli Läckberg:
1. Księżniczka z lodu
2. Kaznodzieja
3. Kamieniarz
4. Ofiara losu
5. Niemiecki bękart
6. Syrenka
7. Latarnik
8. Fabrykantka aniołków

Te osiem książek to była okazja. Naprawdę. Wyszło mnie +/- 11 zł za jedną. Na nieprzeczytane.pl zdobyłam je za 45 zł za pakiet 4 książek. No nie wmówicie mi, że to nie była okazja :D Tak się ostatnio wkręciłam w skandynawskie kryminały, że nie mogłam się oprzeć.


9. Ósme życie Nino Haratischwili - Gruzja i Kaukaz to ostatnio moje ulubione książkowe tematy, więc tę książkę mieć musiałam, a poza tym zebrała mega pozytywne recenzje.

10. Gambit hetmański Robert Foryś- tę książkę zażyczyła sobie moja babcia, która lubi takie klimaty, ale ja pewnie też ją przeczytam - jedyne 13 zł - promocje na Znak.com

11. Katarzyna Wielka. Gra o władzę Ewa Stachniak - kolejna książkowa promocja na Znaku i całkiem ciekawy temat. Nie czytałam jeszcze żadnej pozycji i carach Rosji


Książki Kathryn Taylor
12. Powrót do Daringham Hall
13. Ocalić Daringham Hall 
14. Zostawić Daringham Hall  

Dwie pierwsze części dostałam na urodziny, a trzecią kupiłam.... tak, na Znakowych promocjach za jedyne 13 zł. Świetne, subtelne i przyjemne romanse. Recenzje wkrótce!


Książki Remigiusza Mroza
15. Trawers - trzecia część Trylogii z komisarzem Forstem! [RECENZJA]
oraz:
16. Kasacja - [RECENZJA]
17. Zaginięcie
18. Rewizja 

Kasację czytałam już jakiś czas temu, a teraz mam już trzy części. A wszystko to zaczęło się od pobrania ebooka Kasacji jakiegoś nieznanego mi autora z przystanku w Krakowie. No i przepadłam :)


19. Metro 2035 Dmitry Glukhovsky - trzecia część Metra nareszcie w moich łapkach. Mimo kilku wad w poprzednich częściach, nieźle się w ten post-apokaliptyczny świat wkręciłam ;)

20. Promyczek Kim Holden - zachciało mi się czegoś do powzruszania na wakacje, więc mój wybór padł na Promyczka. Ja się bardzo łatwo wzruszam przy książkach i filmach, więc pewnie będę zaryczana. :)
(Rada: nie polecam czytać takich książek w komunikacji miejskiej - jakaś babeczka zapytała się mnie co się dzieje, a ja nie wiedziałam co powiedzieć, bo przecież nie, że mój ulubiony bohater zginął)

21. W poszukiwaniu źródła - korzenie cywilizacji na Ziemi Łukasz Kulak - książka do recenzji od Wydawnictwa Psychoskok, którą jestem już zachwycona, bo opisuje z naukowego punktu widzenia Atlantydę, zaginione lądy i teorie spiskowe o obecności kosmitów na ziemi.

A tak się prezentuje całość:    (za dużo?)

Brak komentarzy: