lipca 04, 2016

ROZDANIE: Przygarnij niechcianą książkę [ZAKOŃCZONE]

Na pewno każdy z Was ma w swojej biblioteczce książki, które były nietrafionymi prezentami, nie podobają się Wam i od lat zalegają na półkach.

Mam właśnie takie książki i chcę im znaleźć nowe domy w których będą kochane!



Do adopcji przeznaczyłam dwa pakiety:
1. "Lewa ręka Boga" oraz "Anioł śmierci" Paula Hoffmana (to są dwie części) - nie bardzo spasował mi pomysł na książkę i tematyka, ale w koło widzę tylko pozytywne opinie, więc może komuś z Was się spodoba
2. "Córka Krwawych" Anne Bishop - to książka, którą się kocha albo nienawidzi, mi niestety nie podeszła, książka dla osób +18 ! Jest to pierwsza część serii Czarne kamienie. Osobiście znam 3 osoby, które tę serię wielbią. Dorzucę gratisowo jakieś fajne zakładki :)


KSIĄŻKI SĄ UŻYWANE i pochodzą z mojej prywatnej biblioteczki, posiadają ślady użytkowania


Stan techniczny:
"Lewa ręka Boga" (STAN DOBRY) ma zagięty grzbiet :( oraz kolor kartek jest inny niż w "Aniele śmierci" (STAN BARDZO DOBRY), ale to jest wina wydawnictwa i różnych rodzajów papieru
"Córka krwawych"(STAN DOBRY+)  jest lekko przyżółkła (stoi na mojej półce już z 8 lat)

Tak wyglądają książki :)



Co zrobić aby adoptować książkę?
Wystarczy się zgłosić wg. podanego schematu i mieć trochę szczęścia w losowaniu.

Chcę tę książkę/Zgłaszam się/Umrę jeśli nie wygram!
Obserwuję jako: 
E-mail:
Baner lub udostępnienie posta (opcjonalnie): 
Wybieram:      1. Lewa ręka Boga i Anioł Śmierci
2. Córka Krwawych

Będzie mi miło jeśli wpadniecie na mojego Facebooka i Instargama 

Konkurs trwa od 04.07.16 r. do 20.07.16 r. 
Wyłonienie zwycięzcy odbędzie się poprzez losowanie do 3 dni od daty zakończeniu konkursu. Wyniki pojawią się w osobnym poście.
Ze zwycięzcami skontaktuję się e-mailowo. Wygrywają dwie osoby! :)


Regulamin:
1. Organizatorką konkursu oraz fundatorką nagrody jestem ja Yelle, autorka bloga latajace-ksiazki.blogspot.com. Książka pochodzi z mojej prywatnej biblioteczki i są używane - posiadają widoczne ślady użytkowania
2. Nagrodą w konkursie jest pakiet książek "Lewa ręka Boga" i "Anioł śmierci" Paula Hoffmana oraz "Córka krwawych" Annie Bishop
3. Aby konkurs się odbył  musi się zgłosić min. 12 osób. Wybrane książki wygrywają dwie osoby.
4. Konkurs trwa od 04.07.2016 r. do 20.07.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy: podać adres e-mail, być publicznym obserwatorem bloga oraz udostępnić informację o konkursie. 
6. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Wyniki zostaną ogłoszone do 3 dni od daty zakończenia konkursu
8. O wygranej poinformuję zwycięzców drogą mailową. Na przesłanie zwrotnego e-maila z adresem zwycięzcy mają 3 dni, w innym przypadku odbędzie się powtórne wyłonienie zwycięzcy.
10. Koszty wysyłki pokrywa organizator.

Brak komentarzy: