czerwca 01, 2016

Majowy book haul - czyli kiedy ja to wszystko przeczytam?!

Hejo! Właśnie teraz, kiedy czytacie tego posta, ja zdobywam Koronę Sudetów... albo umieram w połowie drogi. Ale do rzeczy. Maj był miesiącem moich urodzin, więc trafiło mi się kilka fajnych książek. Kupiłam też te, na które miałam ochotę od dłuższego czasu. Polowałam na nie "w necie" lub księgarniach. Szczególnie wielka wyprawa po książkę dotyczy pozycji pierwszej na poniższej liście zdobyczy.

1. Zamek z piasku, który runął Stieg Larsson cz 1 i cz 2
Tego kolekcjonerskiego wydanie nie było nigdzie w internecie, a przecież musiałam mieć do kompletu! Wyczaiłam, że książka jest w jednym Empiku stacjonarnym, więc... cały Empik w Bielsku-Białej szukał jej dla mnie. Powiedzieli mi, że nie mają, a ja się uparłam, że jest. Nie poddałam się i ich gnębiłam dalej. Po 30 minutach szukania książka się znalazła!!! 

2. Dwadzieścia siedem snów Marta Alizja Trzeciak - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego

3. Wyspa strachu Hakan Ostlundh - książka wygrana od Wydawnictwa Jaguar. Bardzo przyjemny szwedzki kryminał [RECENZJA]

4. Bracia Karamazow Fiodor Dostojewski - musiałam przeczytać coś jeszcze Dostojewskiego, więc wybrałam to. Literatura rosyjska jest jedną z moich ulubionych.

5. Metro 2034 Dmitry Glukhovsky - część druga Metra nareszcie u mnie! 

6. Krew i stal Jacek Łukawski - książka na którą miałam mega ochotę. Klasyczne słowiańskiee fantasy. Coś dla mnie! 

Dalej są urodzinowe reportaże:

7. Poza mapą  Bonnett Alastair - wreszcie mam coś związanego z moimi studiami, czyli geografią. Książka o utracone przestrzeniach, niewidzialnych miastach, zapomnianych wyspach, dzikich miejscach. <3

8. Ruski ekstrem Boris Reitschuster
9. Ruski ekstrem do kwadratu Boris Reitschuster  - obie książki są felietonami i reportażami o życiu w Rosji i Moskwie (tak, jestem rusofilką) 

10. Mordercy w Mauzoleach. Między Moskwą a Pekinem Jeffrey Tayler - reportaże z Rosji i Azji Centralnej. Coś co lubię! A dodatkowo ta książka otrzymała nagrodę Best American Travel Writing. To musi być dobre ;)

Tak się prezentują moje zdobycze! Czytaliście coś z mojego stosiku? ;)
Ściskam :*

Brak komentarzy: