marca 08, 2024

Zimowe podsumowanie czytelnicze - Grudzień 2023 , Styczeń, Luty 2024


W zimie, a szczególnie na początku roku postawiłam na lekkie książki. Nadrobiłam kilka części Sagi o Ludziach Lodu i jestem już w tomie 23 na 47 i połowa za mną. Tego za dużo na raz jednak nie da się przeczytać więc uwagę skupiłam na fantastyce i serii Wierzenia i Zwyczaje. Kwestię pisania recenzji nieco zaniedbałam, ale w marcu będę wszystko powoli uzupełniać i publikować, a książek przeczytałam naprawdę dużo i wciąż przybywają nowe.

Grudzień:

1. "Rise. My Stroy" Lindsay Vonn - książka 5/5

2. "Ostatnia dzika ostoja" Cecilia Heikkila - książka 5/5

3. "Lis i skrzat" Astrid Lindgren - książka 4/5

4. "Harry Potter and the Philosopher's Stone - książka 5/5

5. "Bezgłos" Katarzyna Puzyńska - audiobook 3/5

6. "Wróżbiarstwo pogańskich Słowian" Leszek P. Słupecki - książka 4/5

7. "Włóczęga" Bernard Cornwell - książka 5/5

8. "Dama dworu. Moje nadzwyczajne życie w cieniu Korony" Anne Glenconner - audiobook 5/5

9. "Eumeswil" Ernst Junger - książka 1/5

10. "Dom upiorów" Margit Sandemo - audiobook 4/5


Styczeń:

1. "Być jak kapibara" Michela Fabbri - książka 3/5

2. "Zęby smoka" Margit Sandemo - audiobook 3/5

3. "Odprysk Świtu" Brandon Sanderson - książka 4/5

4. "Skrzydła kruka" Margit Sandemo - audiobook 4/5

5. "Diabelski jar" Margit Sandemo - audiobook3/5

6. "Demon i panna" Margit Sandemo - audiobook 4/5

7. "Wiosenna ofiara" Margit Sandemo - audiobook 3/5

8. "Rytm Wojny I" Brandon Sanderson - książka 4/5

9. "Mszczuj" Katarzyna Berenika Miszczuk - książka 3/5

10. "Prawdziwie, do szaleństwa. Dzienniki" Alan Rickman - ebook 4/5

11. "Rytm Wojny II" Brandon Sanderson - książka 5/5


Luty:

1. "Złodziej Dusz" Aneta Jadowska - audiobook 4/5

2. "Drzewo. Mity słowiańskie i inne opowieści" Łukasz Wierzbicki - audiobook 4/5

3. "Śladami pierwotnych wierzeń. Duchy bóstwa i totemy" Leonard J. Pełka - książka 5/5

4. "Tajemna strona Świąt. Bestiariusz i mroczne tradycje" Linda Raedisch - książka 2/5

5. "Imperium bólu. Baronowie przemysłu farmaceutycznego" Patrick Radden Keefe - książka 5/5

6. "Moje głupie pomysły" Bernardo Zannoni - audiobook 5/5

7. "Czarownica i czarnoksiężnik. Bajki, legendy, podania ludowe." Tomasz Specyał - książka 2/5

8. "Szepty kamieni. Historie z opuszczonej Islandii" Berenika Lenard, Piotr Mikołajczyk - książka 3/5

9. "Necrovet. Metody leczenia drakonidów" Joanna W. Gajzler - ebook 4/5

10. "Zatoka Francuza" Daphne du Maurier - książka 4/5


Najsłabsze książki: "Tajemna strona Świąt. Bestiariusz i mroczne tradycje",  "Czarownica i czarnoksiężnik. Bajki, legendy, podania ludowe.", "Eumeswil"

Najlepsze książki: "Dama dworu. Moje nadzwyczajne życie w cieniu Korony", "Imperium bólu. Baronowie przemysłu farmaceutycznego", "Rytm Wojny"

Plany na wiosnę:


Jeśli chodzi o moje plany na wiosnę, to chcę skończyć przygodę z Kresem, to znaczy to jeszcze nie koniec, ale niestety to ostatni tom napisany przez mistrza. Bogobójczynię kupiłam i leży, więc trzeba przeczytać. Ania na wiosnę to na pewno będzie dobry wybór, a Baśnie wschodniosłowiańskie to totalnie moje klimaty. 

Oprócz tego może wrócę na kilka tomów do Sagi o Ludziach Lodu i bardzo chcę zabrać się za wyczytywanie grubasków z półki, bo kilka mi zalega i nie mam mocy do czytania ich. 

Zaczytanej i pięknej wiosny!

Brak komentarzy: