września 26, 2020

Lil i Put. Parada przypałów. Tom 5 - Maciej Kur, Piotr Bednarczyk

Lil i Put to jeden ze stosunkowo niewielkiej liczby komiksów jakie czytałam. Szczerze mówiąc, to do tej książki najbardziej skusiły mnie krótkie przygody publikowane w Nowej Fantastyce, które uatrakcyjniają mi lekturę magazynu już od dłuższego czasu.

Cała książka składa się z krótkich epizodów, które w większości były publikowane właśnie w magazynie NF, ale jest też sporo nowych przygód i nieco dłuższych, kilkustronowych opowieści.

Źródło: Lil i Put. Parada przypałów.


Postacie Lila i Puta, sympatycznych małoludów, są absolutnie przezabawne i bardzo sympatyczne, więc zaczynając czytać uśmiech nie schodził mi z twarzy. Nasi bohaterowie wplątują się wiele komicznych sytuacji i w taki niezwykły dla siebie sposób podróżują przez świat pełen elfów, krasnoludów i innych dziwnych fantastycznych stworzeń. Moi ulubieńcy oprócz tytułowych postaci to oczywiście Morbinka oraz grupa krasnoludów z Iwanem na czele. 

Jak już mamy komiks, to warto aby wspominała coś o kresce (czy to tak się fachowo nazywa?) i jak ta cała historia jest narysowaną. Żywe kolory oraz sympatyczne proste postacie sprawiają, że całość jest prawdziwą ucztą dla oczu i bardzo przyjemnie się czyta. 

Przygody Lila i Puta zadowolą nie tylko małych czytelników, ale również dorosłych odbiorców. No ja się bawiłam wybornie i bardzo żałowałam, że tych przygód nie jest więcej.

Ja bardzo polecam zaznajomienie się z przygodami małoludów. Uwielbiam taki humor. Zresztą sami zobaczcie jak to super wygląda: 

Źródło: Lil i Put. Parada przypałów.

Źródło: Lil i Put. Parada przypałów.
Szczegóły:
Tytuł: Lil i Put. Parada przypałów
Tom: 5
Cykl: Lil i Put
Autor: Maciej Kur, Piotr Bednarczyk
Wydawnictwo: Egmont
Liczba stron: 48

Brak komentarzy: