listopada 03, 2018

Październik - podsumowanie

Dziś będzie krótko, bo za bardzo nie mam się czym chwalić. W październiku miałam okropny zastój czytelniczy. 


nn


3. Nowa Fantastyka nr 11/2018

Jedna książka i dwa magazyny. Złapała mnie chyba jesienna chandra i depresja. Dobrze przewidziałam, że we wrześniu przeczytałam książek na zapas. 
Ale już jest lepiej i znowu mam ochotę na czytanie. A nowy Mróz czeka na półce!



1. Kraina Opowieści: Zaklęcie Życzeń Chris Colfer - egzemplarz od Wydawnictwa Młodzieżówka. Dawno nie czytałam niczego dla dzieci, więc byłam jej bardzo ciekawa. 

2. Powiedz, że zostaniesz Corinne Michaels - książka od Wydawnictwa Szósty Zmysł. Przepiękna jest, polecam.

3. Kontratyp Remigiusz Mróz - obowiązkowa najnowsza Chyłka. Będę marudzić czy nie będę?

  


Brak komentarzy: