grudnia 13, 2016

Uwikłani. Hudson - Laurelin Paige

Dziś krótko i zwięźle o Hudsonie. 

Hudson jest książką którą początkowo nie bardzo chciałam czytać. Obawiałam się, że będzie to jedynie odgrzewany kotlet w postaci przepisania tej trylogii od nowa ze zmienioną perspektywą. Jakże wielkie było moje zdziwienie, kiedy odkryłam, że w książce pojawia się całe mnóstwo zupełnie nowych scen odkrywających życie Hudsona przed spotkaniem Alayny jak i po jej poznaniu.

Autorka zaoferowała nam to, czego zabrakło mi w poprzedniej części, mianowicie wyjaśnienia przeszłości Hudsona, jego motywów i tego ja to się wszystko zaczęło. Dowiadujemy się o początkach jego dziwnej relacji z Celią i ich grach. Nastoletni Hudson jest interesującą osobą.
Ciekawie było poznać znane nam już sceny z perspektywy Hudsona. Stwierdzam, że Alayna była strasznie przewrażliwiona i rozemocjonowana w sytuacjach, które na Hudsonie nie robiły zbytniego wrażenia.

Oprócz ciekawych wątków z przeszłości pojawiają się też bonusy w postaci scen mających miejsce długo po zakończeniu ostatniej części. I chyba one były dla mnie największą frajdą. Scen seksu jest stosunkowo niewiele, za to Hudson często oddawał się fantazji na ten temat i analizie swojego zachowania.

Jestem w pełni usatysfakcjonowana tą książką. Dowiedziałam się tego co chciałam, było romantycznie, wzruszająco i pięknie. Ta część to prawdziwa gratka dla fanów Uwikłanych, którą na pewno się nie zawiedziecie. Wydała mi się nawet lepsza od trzeciej części. 

Szczegóły:
Tytuł: Uwikłani. Hudson
Tytuł oryginału: Hudson
Tom: 4
Cykl: Uwikłani
Autor: Laurelin Paige
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 496

Brak komentarzy: