sierpnia 02, 2016

BOOK TOUR: Jedyny pirat na imprezie - Lindsey Stirling, Brooke S. Passey


Fanką Lindsey Stirling jestem od dawna. Jakieś 4 lata temu przypadkowo odkryłam ją na YouTube, kiedy na jej kanale było zaledwie kilka filmików i stwierdziłam: to jest to, takiej muzyki skrzypcowej mogę słuchać! Od tamtej chwili wyczekuję nowych utworów, które z zamiłowaniem słucham, szczególnie jadąc samochodem i nucąc pod nosem. Tak więc kiedy tylko pojawiła się okazja do przeczytania książki o niej, nie wahałam się ani chwili.

Jedyny pirat na imprezie to książka, która powinna zaspokoić ciekawość każdego fana Lindsey. W bardzo przyjemny i przede wszystkim zabawny sposób opisuje ona swoje życie. Skrzypaczka przeprowadza nas przez lata swojego dzieciństwa, podkreśla, że nie była typowym dzieckiem i wspomina osoby, które wpłynęły na to kim się stała. Zanim książka doszła do skrzypiec i nauki gry na nich, poznałam całkiem dużo zabawnych epizodów z jej życia. Mogę z całą pewnością stwierdzić, że miała szczęśliwe dzieciństwo. Lindsey nie opisała wyłącznie swoich sukcesów. Patrząc na nią, jak z uśmiechem skacze po scenie nie przyszłoby nikomu do głowy, że zmagała się z zaburzeniami odżywiania i znalazła się w kilku dołkach. Te fragmenty są bardzo pouczające, ale też motywujące. W dobitny sposób podkreślają, że każdy ma chwile słabości, a gwiazdy (chociaż Lindsey się tak nie określa) są tylko ludźmi, robią zwykłe rzeczy, mają przyjaciół i swoje ulubione płatki śniadaniowe. 

Można by myśleć, że sława przyszła z dnia na dzień. Otóż nie. Szczerze mówiąc, sama byłam zdziwiona jak zwyczajnie i jednocześnie bardzo ciężko było skrzypaczce na początku. Gdyby nie spotkani życzliwi ludzie, ale przede wszystkim ciężka praca i determinacja, świat nie poznałby tańczącej hip-hopowej skrzypaczki Lindsey Stirling. Z tą niesamowitą grą na skrzypcach stoją lata ćwiczeń, rozumem to szczególnie dobrze, bo sama jestem z muzyką związana i nic nie przychodzi ot tak. W książce co jakiś czas wspomina, że jak się chce, to się da, a przeczytania tej opowieści jest gwarancją mocnego motywacyjnego kopa. 

Lindsey dobitnie podkreśla swoją inność. Ma swój własny styl i charakterystyczne sposoby zachowań, których poznanie jeszcze bardziej nasiliło moją sympatię do niej. Większa część powieści to opisy ważnych dla niej osób i codziennego życia. Więcej o trasach koncertowych i poważnej karierze muzycznej możemy przeczytać w ostatnim rozdziale. Książkę dopełnia mnóstwo zdjęć, które przybliżają nam opisywane postacie i wydarzenia. 

Czytanie tej książki to było dla mnie ogromną frajdą, a pochłonęłam ją w jeden dzień. Miło było czytać o jakimś konkretnym jej video już go znając. Dla fanów jej muzyki to prawdziwa gratka. Jeśli nie znacie jeszcze Lindsey, koniecznie wejdźcie na jej kanał na YouTube, nie pożałujecie, gwarantuję.  

Pierwsza piosenka Lindsey jaką usłyszałam:
Szczegóły:
Tytuł: Jedyny pirat na imprezie
Tytuł oryginału: The Only Pirate at the Party
Autor: Lindsey Stirling, Brooke S. Passey
Wydawnictwo: Feria Young
Liczba stron: 296

Książka z BOOK TOUR na blogu Bluszczowe recenzje,   #IvyTeam !!! Dzięki za taką akcję i super książkę!
KLIK  --> blog Bluszczowych recenzji
KLIK  -->  regulamin Book Touru
KLIK  -->  Wydawnictwo FeriaYoung

Brak komentarzy: