marca 21, 2016

Smak ciemności - C.J. Roberts


Poprzednie dwa tomy były najlepszymi erotykami jakie w życiu przeczytałam. Serio, więc na trzecią część przygód Livvie i Caleba czekałam z niecierpliwością i… chyba jeszcze nigdy nie zawiodłam się zakończeniem jakiejś trylogii tak bardzo jak na Smaku Ciemności. Kto to pisał? Czy to naprawdę ta sama autorka? Z niesamowitej historii pełnej napięcia, akcji, krwi i erotyki zrobiła coś, co bardzo mi przypomina słynne już Pięćdziesiąt twarzy Graya. 

Poprzednie części pisane były z perspektywy Livvie. I to było bardzo spoko. Tym razem narratorem, a jednocześnie osobą piszącą własną książkę jest Caleb. To już fajne nie jest. Jak dla mnie, to za dużo razy zwracał się bezpośrednio do czytelnika. Trochę mnie to wkurzało.
Podzielę się z wami wizją jaką miałam na tę książkę. Miałam nadzieję na jakiś wielki powrót złej i niebezpiecznej przeszłości Caleba, trochę przemocy i akcji. A co dostałam? Spokojne egzystowanie w domu. I TYLE. Caleb zmaga się sam ze sobą i próbuje dostosować do społeczeństwa w którym żyje Livvie. Tymczasem ona studiuje i pisze książkę. To wszystko dzieje się pomiędzy scenami seksu, którym niekiedy czegoś brakowało. Na pewno nie szokowały aż tak jak w częściach poprzednich. Tak bardzo czekałam na jakieś przełomowe wydarzenie i tak bardzo się nie doczekałam…. 

Autorka mogłaby wymyślić coś więcej. Zupełnie jakby brakło jej pomysłu. A wątpliwości Caleba czy przypomina bardziej Harry’ego czy Voldemorta wywołały mój sprzeciw wewnętrzny i wielkie WTF. Serio? Harry Potter? To było dziwne...

Zawiodłam się tą pozycją i to bardzo. Ja dla mnie to cała historia mogła się skończyć na części drugiej
(i nawet myślałam, że tak będzie, bo pięknie zamknięto wszystkie wątki). Co mogę powiedzieć na obronę tej książki? Całkiem nieźle były opisane problemy Caleba pod względem bardziej psychologicznym.
Pewnie was tą recenzją zraziłam, ale mimo to naprawdę polecam przeczytać tę serię, a przynajmniej genialne części pierwszą i drugą, które mnie zachwyciły.
Aż wam podrzucę linki:
2. Zapach ciemności

Szczegóły:
Tytuł: Smak ciemności
Tytuł oryginalny: Epilogue
Cykl: The Dark Duet
Tom: 3
Autor: C.J. Roberts
Wydawnictwo: Czwarta strona
Liczba stron: 267

Brak komentarzy: