października 04, 2018

Powiedz, że zostaniesz - Corinne Michaels [PRZEDPREMIEROWO]


Oprócz tej, przeczytałam jeszcze dwie książki Corinne Michaels i spokojnie mogę powiedzieć, że pisze ona pięknie. Na rynku pełno jest teraz książek w których standardem są wulgarne określenia seksu i ogólnie relacji kobieta - mężczyzna. Powiedz, że zostaniesz jest napisana przepięknym językiem, z klasą i dużą dozą romantyzmu. 

Presley jest matką dwójki dorastających chłopców. Ma męża i idealne życie w wielkim mieście w Pensylwanii. Jednak wkrótce jej mąż ją zostawia w najgorszy możliwy sposób i to z całą masą problemów natury prawnej i finansowej. Początek był bardzo smutny i nie bardzo mogłam się w tę historię wkręcić. No, ale potem było już cudownie, a nawet trochę swojsko. Presley została zmuszona wrócić do miejsca w którym się wychowała. Po osiemnastu latach wraca do znienawidzonego miasteczka Bell Buckle w Tennessee, na ranczo i do miejsca pełnego wspomnień o jej pierwszej miłości i pierwszym mężczyźnie, który ją zranił.

Zach Hennington całe życie żałuje, że nie udało mu się z Presley, a teraz gdy już prawie ułożył sobie życie ona zjawia się w miasteczku. Czy będą potrafili żyć znowu w jednym miejscu? Czy Presley upora się z problemami i znowu zaufa Zachowi? Czy stara miłość naprawdę nie rdzewieje? 

Uwielbiam historie tego typu. W sensie powroty po latach do domu i do pierwszych miłości. Szczególnie jeśli jest to powrót na ranczo, takie typowe amerykańskie. Mam jakiś taki sentyment do takich klimatów po przeczytaniu całkiem sporej liczby książek Nory Roberts, które mi przypomniała ta historia.

Autorka ma niezwykły talent do opisywaniu uczuć bohaterów. Tym razem łez ze mnie nie wycisnęła, ale było bardzo emocjonująco. Wzruszałam się razem z Presley,  przeżywałam rozterki z Zachiem i kibicowałam im z całego serducha. Olbrzymim plusem są też bohaterowie drugoplanowi. Zach ma dwóch braci którzy od wieków znają się z Presley i są nieocenioną pomocą. Już nie mogę się doczekać, aż przeczytam książki o nich, bo oni też mają swoje historie. 

Podsumowując, jeśli szukacie pięknego romansu, napisanego pięknym językiem i nieskażonego wulgarnym słownictwem to jest to książka idealna. Nie jest to historia bardzo skomplikowana, tak w sumie jest dość prosta, ale i tak chwyta za serce. Chyba staję się powoli wielką fanką autorki.

Za możliwość przeczytanie książki dziękuję:
PREMIERA 10.10.2018r. 

Szczegóły:
Tytuł: Powiedz, że zostaniesz
Tytuł oryginalny: Say You'll Stay
Tom: 1
Cykl: Wróć do mnie
Autor: Corinne Michaels
Wydawnictwo: Szósty zmysł
Liczba stron: 474

Brak komentarzy: