października 02, 2016

Podsumowanie września

To już październik! Pewnie czytania będzie w nadchodzącym czasie mniej, bo studia, ale może dam radę pochłonąć parę książek dojeżdżając na uczelnię. Ma dla Was przygotowanych parę zapasowych recenzji, więc na razie posty będą się pojawiać w miarę regularnie.

W październiku odbędą się też Targi Książki w Krakowie!!! Wybieracie się? 

 (pogrubione tytuły zawierają link do recenzji, reszta recenzji pojawi się w najbliższym czasie)

2. Wspomnienie lodu Steven Erikson  (896)
4. Uwikłani. Na zawsze Laurelin Paige  (464)
5. Ukryta łowczyni Danielle L. Jensen  (500)
7. Immunitet Remigiusz Mróz (648)
11. Scarlet Marissa Meyer  (464)

462+896+432+464+500+387+648+240+240+312+464 = 5045 przeczytanych stron stron  






1. Scarlet Marissa Meyer
2. Cress Marissa Meyer    - dwie kolejne części Sagi Księżycowej, po angielsku, za jedną dałam około 42 zł, ale warto było
3. Ukryta łowczyni Danielle L. Jensen  - bonito.pl 24 zł
4. Immunitet Remigiusz Mróz - no w końcu dorwałam najnowszego Mroza! nieprzeczytane.pl 28 zł
5. Osobliwy Dom Pani Peregrine Ransom Riggs - premiera filmi się zbliża, trzeba przeczytać książkę, 
6. Clovis LaFay Magiczne Akta Scotland Yardu Anna Lange - kupiona, bo opinie dobre i okładka śliczna, bonito.pl 23 zł
7. Z mgły zrodzony Brandon Sanderson - nareszcie dorwałam Sandersona, po tylu zachtach i polecajkach nie mogłam go nie kupić, bonito.pl 31 zł 
8. Pogromca lwów Camilla Lackberg - książkę zdobyłam za 20zł na aukcji charytatywnej w moim mieście i w sumie tylko jej mi brakowało do kompletu
9. Dziecko Gwiazd Atlantyda Michalina Olszańska - dostałam tę książkę "w spadku", nie wiem o niej nic, widziałam na lubimy czytać dość słabe oceny, ale jest w niej imienna dedykacja dla Oli, czyli idealnie dla mnie :D  



Egzemplarze recenzenckie:
10. Ballada o przestępcach Marcin Hybel od Wydawnictwa Czwarta Strona
11. Dziecko wspomnień Steena Holmes od Wydawnictwa Kobiecego
12. Okruchy Życia Stefan Jaksch od Wydawnictwa Psychoskok
13. Pieśń Dawida Amy Harmon od Wydawnictwa Editio Red



Brak komentarzy: