października 01, 2017

Wrześniowe podsumowanie, czyli co zdobyłam i przeczytałam

We wrześniu udało mi się przeczytać aż 8 książek. Trochę nadrobiłam pisanie recenzji i mam kilka w zapasie, bo... w październiku zaczyna się rok akademicki i będę bardzo zabiegana. Muszę też w końcu napisać magisterkę i stwierdziłam, że "mam za dużo czasu" więc... idę na kolejne studia! Także spodziewajcie się sporo recenzji literatury rosyjskiej, bo to w niej będę teraz siedziała.
W październiku są też krakowskie Targi Książki, na których na pewno się pojawię.



5. Góra w Tybecie. Pielgrzymka na święty szczyt Colin Thubron
6. Dwie wieże J.R.R. Tolkien
7. Ruski ekstrem. Jak nauczyłem się kochać Moskwę Boris Reitschuster
8. Crown of Midnight Sarah J. Maas

Najlepsza książka: Pusta noc i Dwie wieże  (Żniwaiarz bardzo pozytywnie mnie zaskoczył
Najgorsza książka: Kroniki Atopii (takie sci-fi to jednak nie moja bajka)




W tym miesiącu zdobyłam 7 książek

1. Żerca Katarzyna Berenika Miszczuk - tom trzeci cyklu Kwiat Paproci ;)

2. Oskarżenie Remigiusz Mróz - nie mogłam nie kupić kolejnej książki o Chyłce <3

3. Ognień przebudzenia Anthony Ryan - ta książka przyciągnęła moją uwagę wielkim smokiem na okładce i to po prostu musi być dobre, już nawet zaczęłam czytać

4. Stancje Wioletta Grzegorzewska - egzemplarz od wydawnictwa W.A.B, nie spodziewałam się, że ta książka będzie aż tak dobra

5. Heir of Fire Sarah J. Maas 

6. Queen of Shadows Sarah J. Maas -kolejne części serii Szklany Tron po angielsku! Kupione na the bookshop Poland <3

7. Pusta noc Paulina Hendel - egzemplarz książki od wydawnictwa Czwarta Strona, bardzo mi się podobała



Brak komentarzy: