października 30, 2017

Sexy bastard. Hard - Eve Jagger

Hard to taka książka na raz. Szybka, przyjemna, dość wciągająca, ale zwyczajna i prosta, po którą sięgnęłam na fali zmęczenia po całej masie "ambitnych" tekstów na studia. Taka, jakby to rzec, do zresetowania mózgu.

Typowy dominujący, ociekający seksem facet, właściciel kilku klubów nocnych - Ryder, poznaje dziewczynę z zawiłą przeszłością – Cassie.
Zaczyna się płomienny romans z mocnym erotycznym akcentem. Tyle. Nie ma w niej żadnych pobocznych wątków.
Nawet mi się podobało, dobra książka na odstresowanie i zapchanie czasu. Ale nie spodziewajcie się niczego wyjątkowego. Jednak przyznam, że okładka jest niezła/


Ryder miał być groźnym facetem parającym się organizowaniem nielegalnych walk bokserskich. Niestety ten aspekt został potraktowany bardzo po macoszemu, a czekałam na jakąś dawkę adrenaliny innego pochodzenia niż sceny miłosne. Do nich nie mogę się przyczepić. Były napisane dobrze, podniecająco, bez udziwnień i tak dalej, ale zupełnie zdominowały tę książkę. Wiem, że to erotyk i tak w sumie być powinno, ale brakowało mi czegoś jeszcze poza nimi. Jakichś bandziorów i niebezpieczeństwa.

Muszę się pożalić na jeden szczegół. Myślę, że nie będzie to żaden spojler, bo ma to miejsce na pierwszych stronach. Chodzi mi o pierwsze spotkanie bohaterów. Brat Cassie zaciągnął dług u Rydera, który postanowił się o niego upomnieć. Razem z kumplami wparowali do domu mając w planie nie wiadomo co, a zastali tam śpiącą Cassie. No jak byście się zachowały widząc obcego faceta koło swojego łóżka w środku nocy? Ja na pewno zaczęłabym się drzeć, a co robi główna bohaterka? Podziwia niebieskie oczy przybysza, jego muskuły i gra z nim w słowne przepychanki. No po prostu osłabłam. Ten początek jest całkowicie nierealny i jest najsłabszą częścią tej książki.

Bardzo mi się spodobała, nie tyle postać Cassie, co droga do poznania jej przeszłości. Nie wiemy o niej za wiele oprócz tego, że wróciła do USA z Londynu. Cała reszta jej trudnej i tajemniczej przeszłości wychodzi na jaw po trochu i dopiero na końcu książki mogłam w całości zrozumieć jej zachowanie i motywy. 
Z tej historii można by wyciągnąć więcej, jednak nawet mi się podobała. Nie jest to literatura wysokich lotów, ale dobrze się przy niej bawiłam, a o to w takich książkach przecież chodzi.

Szczegóły:
Tytuł: Sexy bastard. Hard
Tom: 1
Cykl: Sexy bastard
Autor: Eve Jagger
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece 
Liczba stron: 160

Brak komentarzy: