sierpnia 03, 2017

Zaczytany lipiec

Lipiec był bardzo zaczytany. Udało mi się pochłonąć 9 książek! Nareszcie miałam czas na relaks :)


1. The Assassin's Blade Sarah J. Maas
2. Rozjemca Brandon Sanderson
3. Prowadź swój pług przez kości umarłych Olga Tokarczuk
4. Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu Anna Lange
5. Lolita Vladimir Nabokov
6. Prokurator Paulina Świst
7. Skaza Zbigniew Zborowski
8. Niemiecki bękart Camilla Lackberg
9. Niewolnica A. M. Chaudiere

Najlepsza książka: Rozjemca, Lolita i Skaza  (nie potrafię wybrać numeru 1)
Najgorsza książka: Niewolnica

Teraz, kiedy to czytacie opalam się na plaży nad Bałtykiem z mocno ograniczonym dostępem do internetu i bez czasu na czytanie książek, więc coś czuje, że czytelniczego rekordu w sierpniu nie pobiję ;) W tym miesiącu na pewno pojawią się recenzje powyższych książek.




1. Gus Kim Holden - kolejna część po Promyczku, chciałam tą książkę przeczytać już dawno i dopiero teraz kupiłam. Warto?

2. Ocalałe Riley Sager - egzemplarz od wydawnictwa Otwartego. Premiera w lutym 2018!

3. Skaza Zbigniew Zborowski - świetny kryminał od Wydawnictwa Znak. Nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba ;)

4. Mitologia Nordycka Neil Gaiman - robię podejście numer dwa do twórczości Gaimana :), czytałam też Gwiezdny pył, ale mnie wtedy nie zachwycił. Wydanie jest cudne. 


Brak komentarzy: