czerwca 04, 2017

Majowe podróże - podsumowanie nie tylko czytelnicze

W maju książki nie były u mnie priorytetem. Zaczęły mi się liczne ćwiczenia terenowe na studiach
i przez dość długi czas byłam w rozjazdach.

3. W spojrzeniu wroga Amie Kaufman, Meagan Spooner (352)

Przeczytałam w sumie 1366 stron



1. Książka do kolorowania Władca Pierścieni. Będę się z nią relaksować przed lub po sesji.
2. Inteligencja kwiatów Maurice Maeterlinck - to prezent dla mamy na Dzień Matki
3. Andumenia Monika Glibowska - niespodziewajka od wydawnictwa Czwarta Strona (wkrótce będzie z nią konkurs)


Poza tym nic nie kupiłam! Jeaa. Ale pewnie nadrobię to w czerwcu.
Czytelniczo maj był skromny, ale za to co nieco pozwiedzałam (fajnie studiować geografię). Moja trasa prezentuje się tak:

                   START (WĘGRY i PÓŁNOCNA POLSKA)


Brak komentarzy: