marca 02, 2017

Podsumowanie lutego


Luty był miesiącem, masakrycznym. Bo sejsja.
Przy tym nawale nauki do 12 egzaminów (!) 6 przeczytanych książek jest sukcesem :D

W ferie raczej nie czytałam. Tak jakoś mam, że w czasie ferii/dłuższego wolnego od zajęć odpoczywam od wszystkiego, od czytania trochę też, bo na uczelnie codziennie jeżdżę z książką. Czasami fajnie jest poleżeć i popatrzeć w sufit. 
Byłam też w pięknych Alpach na nartach, więc za dużo się nie naczytałam (wyjątkowo nie narzekam).

Zdjęcie użytkownika Ola Szklarczyk.
Tyrol południowy <3

Zrobiłam sobie listę TBR na którą wpisałam 23 książki, które koniecznie muszę przeczytać w tym roku. Na przykład strasznie brzydko patrzą na mnie Królowie przeklęci. Tom 1 przeczytałam, ale kolejne części czekają. Zaczynam wyczytywać książkowe zapasy.



1. Stop prawa Brandon Sanderson  (304)
2. Ruina i Rewolta Leigh Bardugo  (448)
3. Cienie tożsamości Brandon Sanderson  (352)
4. Wotum nieufności Remigiusz Mróz  (624)
5. Żałobne opaski Brandon Sanderson (410)
6. Syreny Joseph Knox  (352)

304+448+352+624+410+352=  2 490 przeczytanych stron









1. Szóstka Wron Leigh Bardugo - wszyscy trabią o Szóstec Wron i zachwalają ją pod niebiosa, to może i ja też ją trochę (mam nadzieję) powielbię. Inna seria tej autorki spodobała mi się ;)

2. Elantris Brandon Sanderson - kontunułuję przygodę z Sandersonem <3 

3Strong Is the New Beautiful Lindsey Vonn - to książka mojej ulubionej, amerykańskiej narciarki alpejskiej Lindsey Vonn. Trochę poradnik, trochę biografia. To już wiecie, że kocham narciarstwo :) wkrótce napiszę coś o tej książce, przyleciała do mnie prosto z USA :D 

4. Grom i Szkwał Jacek Łukawski - po genialnym debiucie Łukawskiego, czas na jego drugą książkę. Poprzednia - Krew i stal - była naprawdę genialna. Słowiańskie fantasy, to coś co lubię

5. Waleczna Czarownica Danielle L. Jensen - promocje na Galerii książki sprawiły, że mam już trzecią część trylogii :D  


Brak komentarzy: