grudnia 02, 2016

Podsumowanie listopada


3. Piter. Uniwersum Metro 2033 Szymun Wroczek (596)
4. Manwhore Katy Evans (251)
5. Piękny Drań Christina Laurel (450)
6. Stinger. Żądło namiętności Mia Sheridan (430)

550+624+596+251+450+430+705+899+281= 4786 przeczytanych stron
czyli około 160 stron dziennie
Z czytaniem było w tym miesiącu ciężko, przez brak czasu i liczne wyjazdy ze studiów. Pogrubione tytuły znajdziecie zrecenzowane na blogu. 



Nie za dużo książek kupiłam, bo całą kasę wydałam w październiku na targach książki, więc stosik jest raczej skromny.

1. Zwilczona Adrianna Trzepiota - wyczaiłam tę książkę na początku miesiąca na jakiejś promocji, chyba na bonito.pl za 15 zł, no to kupiłam i nie żałuję [RECENZJA]
2. Winter Marissa Meyer - moja jedyna zdobycz z promocji na Black Friday, kosztowała mnie 50 zł i mam już kompletną Sagę księżycową.
3. Andumênia Monika Glibowska - od Wydawnictwa Czwarta Strona, świetna książka [RECENZJA]
4. Sekretna zima Jaśminy Adrianna Trzepiota - od Wydawnictwa Kobiecego














5. Dracula Book 1 & Book 2 Bram Stoker - od Wydawnictwa [ze słownikiem], cała po angielsku [RECENZJA]
6. Frankenstein Mary Shelley - od Wydawnictwa [ze słownikiem]
7. The Adventures of Sherlock Holmes Arthur Conan Doyle od Wydawnictwa [ze słownikiem]




Brak komentarzy: