kwietnia 01, 2016

Mój portfel płacze! - marcowy book haul

1. Przewieszenie Remigiusz Mróz - tom drugi trylogii z komisarzem Forstem! Nie mogłam się doczekać chwili, kiedy tę książkę zdobędę. Jeszcze więcej akcji i polskich gór - recenzja w kolejnym poście :) bonito.pl - 26 zł

2. Marsjanin Andy Weir - wszyscy zachwalają zarówno książkę, jak i film. Film mam w domu, ale powiedziałam sobie, że nie obejrzę go przed przeczytaniem książki. No i książkę kupiłam. Zobaczymy, czy słusznie się wszyscy zachwycają, a wielką fanką science-fiction jednak nie jestem. 
bonito.pl - 28 zł

3. LOVE... a bez niej tyko mrok Nadia Szagdaj - świetny thriller psychologiczny o dziennikarce śledczej badającej tajemnicze zniknięcie koleżanki. Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Bukowy Las.
Recenzja >TU<

4. Zabijemy albo pokochamy. Opowieści z Rosji Anna Wojtacha - bardzo chciałam przeczytać coś o Rosji i mentalności zamieszkujących ją ludzi. Mój wybór padł na tę książkę. To kilka opowiadań czy też reportaży pisanych przez korespondentkę wojennę (powoli staję się rusofilką).
bonito.pl - 26 zł

5. Od urodzenia Elisa Albert - przejmująca opowieść o ciąży, macierzyństwie i depresji poporodowej. Dużo czarnego humoru, ironii i szokujących faktów. Nie jestem fanką takich książek, ale o dziwo spodobała mi się. Egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Kobiecego. Recenzja >TU<

6. Księżyc myśliwych Katarzyna Krenz, Julita Bielak - od dawna chciałam tę książkę mieć i w końcu trafiła się super promocja. Znak.pl - 9 zł

7. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet oraz Dziewczyna, która igrała z ogniem Stieg Larsson -przed Larssonem broniłam się rękami i nogami. Kiedyś widziałam fragment filmu w telewizji i tak bardzo mi się nie podobał, że skutecznie mi obrzydził tą historię. Ale w końcu po wielu namowach zdecydowałam się na kupno i oto mam dwie części. Kupiona na Czarnej Owcy - 9,90 zł za każdą książkę

8. Kroniki Wardstone, części 10, 11, 12 i 13.  -  Zbierałam tę serię, ale parę lat temu przestałam, aż do tego miesiąca, kiedy mój kochany tatuś kupił mi brakujące części (chyba 11 zł za jedną, więc okazja). <3 Teraz tylko muszę tylko je przeczytać, bo utknęłam chyba w 7 tomie. Świetna seria dla dzieci i młodzieży, coś w stylu Zwiadowców.
Cała moja kolekcja prezentuje się tak:  


To by było na tyle w marcu - 14 książek. Nie wiem kiedy przeczytam te wszystkie stosy książek. Zapowiadam, że recenzje będą pojawiać się dość często, bo chwilowo zamieszkałam w pociągu między domem a uczelnią i pochłaniam książki parę razy szybciej niż normalnie.
Czytaliście którąś z tych książek? 

Brak komentarzy: